Beantwoord

Ik krijg op 2 telefoons de melding dat ik verbonden ben met Wifi, maar krijg geen internetverbinding

  • 25 May 2022
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Een week geleden pakket aangepast naar hogere snelheid. Dit werkt, echter op een aantal apparaten komt steeds de melding: verbonden zonder internet. Alle mogelijke resets uitgevoerd van zowel de apparaten als de router. Netwerk vergeten en opnieuw, niets helpt (voor langere tijd).  Hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 29 May 2022, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis?

 

Ja, al jaren maar altijd zonder problemen. Heb ook geen problemen met de tv's maar met 2 smartphones.

Badge +19

Recent iemand hier gehad met precies dezelfde melding.  Op mijn advies de draadloze verbindingssets verwijderd, modem gereset. Melding is niet meer gekomen.  Die draadloze verbindingsets geven de gekste problemen helaas. Het is het proberen waard.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @RichardT79, welkom. 

Wat @Joep1965 zegt klopt niet helemaal. De DVS heeft namelijk helemaal niks met de wifi te maken en heeft hier ook geen invloed op. Tenzij jij Wifi versterkers op de DVS hebt aangesloten. 

Ik wil natuurlijk wel graag met je mee denken waar dit wel door kan komen. Op welke apparaten speelt dit probleem? Wat voor apparatuur heb jij in huis die dit zou kunnen beïnvloeden, denk aan Wifi versterkers maar ook aan Chrome casts, zonnepanelen, Muziek boxen die op Wifi werken etc.