Vraag

Ik raad iedereen af een abonnement bij kpn af te sluiten en wil om deze reden

  • 24 January 2019
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

KPN, ik ben inmiddels al 2 maanden bezig om bij jullie internet voor elkaar te krijgen. Ik woon boven een bedrijf waar meerdere aansluitingen liggen. Eerst duurde het ongeveer een maand om uitgezocht, gebeld met mij/allerlei afdelingen die erover moesten oordelen, te krijgen of het mogelijk was. Terwijl ik al 10x aangegeven heb dat er al kabels lagen. Toen zou ik 9januari een monteur krijgen, die was te laat dus afspraak afgezegd, kon pas weer 24 januari een nieuwe monteur komen, die is net wederom afgezegd. De telefoniste die een nieuwe afspraak aan het plannen was, evt een spoedmonteur voor diezelfde avond nog, zette me in de wacht en vervolgens werd de verbinding verbroken!!!!!! Denk je dat je dan nog terug gebeld word????? Nee joh tuurlijk niet, wachten totdat de afdeling weer contact met je op gaat nemen! Een chatsessie die na 6min de verbinding verbreekt terwijl de medewerkster aan het typen is, wat een rotservice leveren jullie. Een noodpakket wat 1,5 week heeft geduurd voordat ik meer zenders dan Nl 1, 2 & 3 had!!!! Ongeactiveerd opgestuurd!! Afdelingen die alleen maar meldingen voor een andere afdeling achter kunnen laten, hoe verzin je het.... Ik wil echt met spoed dat dit wordt opgelost, want ik ben helemaal klaar met dat k*t KPN en ik raad dan ook iedereen af om iets bij KPN af te sluiten! Ik ga dit berichtje overal plaatsen waar ik maar kan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 3
Badge
#DramaQueen 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Hi S, welkom op ons forum.

#DramaQueen 🤔

Nou nou Thijs. S heeft een punt. Ik ga graag voor je bezig S, dit is namelijk zeker niet zoals het hoort. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?