Beantwoord

Ik wil contact met een mens

  • 5 May 2021
  • 18 reacties
  • 1003 keer bekeken

Is het nog mogelijk om met een mens contact te krijgen via de KPN service?

Hoeft van mij nog niet eens via de telefoon mag ook per mail.

Hoe de service nu is wordt het voor mij tijd om een andere provider te gaan zoeken

icon

Beste antwoord door tonymelony 5 May 2021, 10:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Mar1012 

0800-0402 en je zou een mens aan de lijn moeten krijgen !!!

Je kan ook hier je vragen stellen als U wilt.

Je kunt gratis het kpn nummer bellen 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens aan geven waarom

@Mar1012

0800-0402 en je zou een mens aan de lijn moeten krijgen !!!

Je kan ook hier je vragen stellen als U wilt.

Ik ben heel blond maar  ik kan dat nummer  echt nergens op de site vinden. 

@Mar1012 

Om het servicedesk nummer te vinden van KPN moet je echt heel veel moeite doen. Het staat heel verborgen op hun website en hier hebben wat slimme mensen gebruik van gemaakt om een frauduleus nummer te verstrekken. 

Maar goed, je  hebt hier al het nummer 0800--0402 gekregen. Hierop wordt je behandeld door kunstmatige intelligentie. (Bijvoorbeeld met een antwoord om je apparaat overdreven lang van spanning af te halen”.

Om een medewerker te spreken moet je aan de telefoon zeggen “Ik wil een medewerker spreken”. Soms herhalen want het blik begrijpt niet iedereen. 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +9

@Mar1012 

Er gaat niets boven een blonde vrouw,maar wat is het probleem ?

Misschien kunt U hier kenbaar maken waarom U KPN zou willen bellen.

Wij kunnen U misschien helpen :thinking:

Beetje late reactie

SInds de update van de experia box  van een paar weken geleden moet ik bij mijn 84 jarige schoonmoeder regelmatig het modem resetten omdat ze geen zoals ze zelf zegt geen tv meer heeft. Ze heeft dan geen internet verbinding meer. De telefoon blijft wel werken.

Ik heb het modem al 2x een harde reset gegeven maar dat werkt niet. De laatste keer was zondag 9 mei en hoorde net van mijn man dat zijn moeder weer geen tv heeft. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Telefoon werkt over internet,  dus internet moet er gewoon nog zijn lijkt me. Wat doen de lampjes op de Experiabox? 

@Mar1012  Heeft u de TV ontvanger al eens een reset gegeven ? Hoe reset ik de Interactieve tv-ontvanger? | KPN

Mijn man heeft net contact met KPN gehad volgende week komt er een monteur. 

@HansaanZet 

Dat had ik de eerste keren ook bij beide tv ontvangers gedaan. Een keer had ik een tv ontvangen nog  niet gereset en na dat er weer internet verbinding  er was ging die tv ook aan.

 

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit 2 x in de week zou moeten.

Om je beter te helpen wel wat vragen:

Je schoonmoeder heeft KPN? En niet toevallig Budget Thuis?

Welk modem heeft zij: Experiabox V8, V9, V10, V10A of Box 12?

Je reset de modem (die is wit) en niet de tv ontvanger (die is zwart)?

En zou je voor de kpn moderator, die hier nog komt, in je profiel de gegevens van je schoonmoeder kunnen plaatsen? Dan kunnen ze gelijk in de administratie duiken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mar1012. Wat vervelend dat jouw schoonmoeder regelmatig haar modem moet resetten om weer tv te kunnen kijken. Goed om te lezen dat je inmiddels een afspraak hebt gemaakt met één van onze monteurs, laat je nog even weten of hij het probleem heeft kunnen verhelpen en wat de oplossing uiteindelijk was?

@Vikash af gelopen weekend deed de tv het wel maar de telefoon gaf een in gesprek toon wanneer we haar belde en bij haar thuis was de lijn dood. 

Ik heb toen contact gehad met een van de service medewerkers en die heeft het een en ander gedaan en tot nu lijkt het goed te gaan met zo wel de tv als de telefoon. Dus voor nu zeggen we dat de problemen zijn op gelost.

Reputatie 7
Badge +21

Goed om te lezen dat het op dit moment goed functioneert. Als je in de toekomst toch nog tegen problemen aanloopt, dan weet je ons te vinden!:blush:

Als je vanwege een storing braaf op website gaat zoeken kom je inderdaad nooit uit bij een punt waar je een medewerker kunt spreken.

Ik had alle stappen gevolgd, maar mijn probleem was niet verholpen. Gelukkig zag ik een button "contact". Toen ik die aanklikte kwam ik echter gewoon weer terug bij stap 1.  Toen ik dan maar googelde op "kpn storing contact", las ik over een chatmogelijkheid, maar ook die bleek er niet (meer?) te zijn. Ook het genoemde telefoonnumer is op site niet vindbaar. KPN heeft kennelijk een firewall gecreëerd tegen rechtstreeks klantcontact.

KPN praat niet met mensen. Een bot is er om iemand bezig te houden, als je een mens vangt vertelt die dat ze niets voor je kunnen betekenen. Universele methode om geen service te geven. Helaas over al. Wat een verdrietige wereld. Service bestaat in Europa niet meer.

Reputatie 7
Badge +8

KPN praat niet met mensen. Een bot is er om iemand bezig te houden, als je een mens vangt vertelt die dat ze niets voor je kunnen betekenen. Universele methode om geen service te geven. Helaas over al. Wat een verdrietige wereld. Service bestaat in Europa niet meer.

Je klinkt wel erg dramatisch. 

Reputatie 7
Badge +6

Inderdaad, wat een drama. Service bestaat in Europa niet meer? 

Reputatie 7
Badge +8

Inderdaad, wat een drama. Service bestaat in Europa niet meer? 

Oh, jawel hoor.