Beantwoord

Ik wil een nieuw IP-adres

  • 8 July 2020
  • 6 reacties
  • 255 keer bekeken

ik zou graag een nieuw ip adres willen omdat ik dagelijks word ge ddost

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2020, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... dat doet KPN niet. Want uw huidige ip adres word dan later weer aan een ander gegeven, een nieuwe klant, en dan word die ge ddost. 

dus ik heb bij kpn een internet contract zonder internet lekker is dat

Hallo @Tijn1212121212212121212 , wie zegt dat je geen internet hebt van KPN, je wordt ge-ddost, dan is internetten soms wat lastiger, maar KPN heeft je internetverbinding niet afgesloten.

Je kunt beter proberen de oorzaak op te sporen en op te lossen en bij concrete verdenkingen aangifte doen bij de politie.

Je kunt ook met een VPN gaan werken.

Ben je soms een gamer?

 

Badge

Er zijn de laatste tijd grote DDoS aanvallen zo te zien. Ik weet niet of die onderscheid maken tussen servers en thuisgebruikers. Denk het eerlijk gezegd niet. Ik heb niet zo snel een idee hoe je zou kunnen zien of je ge-DDoS-ed wordt. De modem laat niet zien hoeveel data er binnenkomt, laat staan hoeveel daarvan wordt doorgegeven.

Hallo @darkfader  en @Tijn1212121212212121212 , als je een V10 hebt, kun je in een log diverse soorten gedetecteerde aanvallen zien die het modem geweerd heeft.

 

Reputatie 7

Hoi @Tijn1212121212212121212, welkom bij ons op het forum. Het is inderdaad niet mogelijk om een nieuw IP-adres aan een verbinding te geven. Als het IP-adres gewijzigd zou kunnen worden is het ook slechts een kwestie van tijd voordat degenen die je nu vinden dat adres ook hebben, waardoor het probleem alleen verplaatst wordt.

Jan geeft in zijn eerste bericht al een aantal goede tips en opties waarmee je volgens mij verder kunt, om het blijvend op te lossen.