Beantwoord

Ik wil graag weten hoe lang ik klant ben, waarom krijg ik geen gratis Superwifi punten

  • 30 January 2023
  • 30 reacties
  • 772 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wil graag weten hoe lang ik lid ben van KPN.?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 February 2023, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er is niemand lid van KPN. Het is geen vereniging. Het is een commercieel bedrijf. Met klanten. 

Waarom wilt u weten hoelang u al klant bent?

Als u inlogt bij uw bank kunt u denk ik heel eenvoudig terug zoeken hoelang u al betaald aan KPN elke maand.

Hoi @Nick83 en @JanD 

Bedankt voor de informatie.
Fijn dat het duidelijk is gemaakt.
Blij mee,

Bij KPN ben je klant, van het forum ben je lid.

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij KPN ben je klant, van het forum ben je lid.

Inderdaad 😊

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wim68 
Je bent in elk geval  al meer dan 6 jaar klant want je bent hier op het forum al vanaf november 2015.

Reputatie 1

Ik wil graag weten hoe lang ik abonnee ben bij Kpn omdat ik de indruk krijg dat trouwe leden benadeeld worden tov nieuwe abonnees. Waarschijnlijk ben ik al meer dan 30 jaar klant van Kpn. Nu krijgen nieuwe klanten 2 gratis Wifi punten als ze lid worden en ik moet er voor betalen. Dat slaat nergens op. Kpn onwaardig. !!!

Reputatie 7
Badge +21

Tja, al ben je 100 jaar abonnee, dat zal niets veranderen.
Toen heb je ook een welkomstcadeau gekregen….
In elk geval kan het forum niets voor je betekenen, je kunt het proberen om te bellen met 0800 0402, misschien dat zij wat voor je kunnen doen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil graag weten hoe lang ik abonnee ben bij Kpn omdat ik de indruk krijg dat trouwe leden benadeeld worden tov nieuwe abonnees. Waarschijnlijk ben ik al meer dan 30 jaar klant van Kpn. Nu krijgen nieuwe klanten 2 gratis Wifi punten als ze lid worden en ik moet er voor betalen. Dat slaat nergens op. Kpn onwaardig. !!!

Tjonge, dat dat is al vele vele vele jaren zo hoor. Soms krijgen nieuwe klanten ook een gratis tv of het hele jaar voor 35 euro ofzo.

Dat is normaal en bij elke provider zo. Als u dat ook elk jaar wilt, dan moet u gewoon elk jaar overstappen. 

Hallo @Wim68 KPN doet het hele jaar door wat voor bestaande klanten, houd daartoe je mailbox in de gaten met de nieuwsbrieven van KPN met leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

 

Reputatie 1

Waarom ik reageer op het gratis beschikbaar stellen van 2 wifipunten voor nieuwe klanten. Omdat wij zijn overgestapt naar glasvezel en in mijn meterkast nu de aansluiting zit voor glasvezel. Kpn heeft netjes het kastje gestuurd om de zaak op te lossen. Maar mijn aansluitpunt voor internet en tv zit in de kamer evenals de router. In de meterkast is de oude coaxkabel dmv een loze leiding doorverboden naar de huiskamer (lees: tv en internet). Van de week werd ik benaderd door Kpn waarom ik de glasvezel nog niet had doorgetrokken. Ik heb deze man netjes de zaak uitgelegd en kreeg het advies 2 wifipunten aan te schaffen ad € 190,00. Vandaar mijn frustratie dat nieuwe klanten deze gratis krijgen. En ik kan jullie verzekeren dat ik nooit cadeautjes heb ontvangen van Kpn. Vroeger werd je gewoon aangesloten op Kpn. Ik vind dat Kpn hier schromelijk te kort komt!!!

Reputatie 7
Badge +21

Kan je de coaxkabel niet (laten) verwijderen? Dan kan je die leiding gebruiken om een netwerkkabel door te voeren en zo het glasvezelpunt in de meterkast te verbinden met het modem in de woonkamer.

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon om een installatie monteur vragen. Die komt waarschijnlijk gratis of tegen geringe kosten doen wat @RBxx voorstelt. 

Reputatie 1

Dat heb ik Kpn al gevraagd maar kabels door loze leiding halen doe zij niet. Te link dathij blijft vast zitten. Monteur sturen om onder de vloer te trekken, moeten er 2 komen anders te link. En die moet ik beiden betalen. 😫😩

Reputatie 1

Blijft toch merkwaardig dat nieuwe klanten 2 wifipunten gratis krijgen en een bestaande klant die verplicht wordt over te schakelen op glasvezel en daarvoor de kosten tebetalen en geen voor de handliggende wifipunten beschikbaar krijgt. Ra ra hoe ga je met  je klanten om KPN?

Reputatie 7
Badge +24

Dat heb ik Kpn al gevraagd maar kabels door loze leiding halen doe zij niet. Te link dathij blijft vast zitten. 

Dat is volgens mij onzin. Dat doen ze wel. 

@NHendriks ?

Reputatie 7
Badge +24

Blijft toch merkwaardig dat nieuwe klanten 2 wifipunten gratis krijgen en een bestaande klant die verplicht wordt over te schakelen op glasvezel en daarvoor de kosten tebetalen en geen voor de handliggende wifipunten beschikbaar krijgt. Ra ra hoe ga je met  je klanten om KPN?

Dat is gewoon het welkomstgeschenk voor nieuwe klanten. Dat doet KPN misschien al wel 10 jaar zo. Ziggo doet precies hetzelfde. 

Reputatie 1

Ben al langer Kpn abonnee. Nooit iets ontvangen. Zou Kpn sieren als ze trouwe abonnees belonen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wim68, welkom terug op ons forum!
Helaas heb ik geen actiekortingen of gratis apparaten die ik je aan kan bieden. We waarderen het natuurlijk wel enorm dat je al zolang klant bent.

De Superwifi punten kun je als bestaande klant bestellen met korting via onze wifimanager

 

Op kpn.com/beleef kun je altijd evenementen en activiteiten vinden en soms ook speciale acties.
Daarnaast hebben we natuurlijk onze kadootjes!

Als je toch graag met een medewerker wilt kijken of je abonnement nog bij je past kun je daarover met ons bellen op 0800-0402

Reputatie 3
Badge +2

Dat heb ik Kpn al gevraagd maar kabels door loze leiding halen doe zij niet. Te link dathij blijft vast zitten. 

Dat is volgens mij onzin. Dat doen ze wel. 

@NHendriks ?

Dat doen ze idd, bij mijn buurman hadden ze ook een kabel getrokken…
Daarbij moest zelfs nog geboord worden.
Dat hadden ze allemaal netjes gedaan.

Reputatie 1

Ik begrijp Wim helemaal en heb hetzelfde dilemma, ik blijf graag bij KPN maar bij de concurrent bieden ze de WiFi punten gratis aan, je krijgt ze dan wel in bruikleen maar dat komt op hetzelfde neer. 

Badge +19

@Chiel301 dan weet je eigenlijk al dat die concurrent de boel een beetje belazerd want gratis bestaat niet. Het zit gewoon in de prijs 😉. 

Reputatie 1

@Chiel301 dan weet je eigenlijk al dat die concurrent de boel een beetje belazerd want gratis bestaat niet. Het zit gewoon in de prijs 😉. 

Dan doet KPN hetzelfde want die bieden ze ook gratis aan voor nieuwe klanten…..;-)

Badge +19

Nee dat is ipv korting.  Overigens is dat dan een welkomstcadeau en die krijgt iedereen al jaren.

Reputatie 1

Nee dat is ipv korting.  Overigens is dat dan een welkomstcadeau en die krijgt iedereen al jaren.

Prima, het komt allemaal op hetzelfde neer, bij Delta is het dus precies hetzelfde.

Wel is het frappant dat als ik nu een abonnement bij KPN afsluit dat identiek is dan wat ik nu heb, ik minder ga betalen….

Badge +19

Er is een nieuwe abonnementsvorm inderdaad.  Je krijgt dan ook het nieuwe type tv box. Ik zat in de testgroep. Ik zou nog even wachten totdat de kinderziektes eruit zijn.😉