Beantwoord

Ik kan internet/tv van KPN maar er is geen telefoonlijn?

  • 24 May 2019
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

Hallo daar,
Ik ga verhuizen naar een appartement waar wel een kabel aansluiting ligt (zingt) maar geen telefoonlijn.
Ik ben een echte apple gebruiker en ik heb het idee dat kan iets moderner met alle omgaat dat de kabelaar ziggo.
Ook in de test van de CB lijken jullie wat betrouwbaarder dan ziggo. Met andere woorden ik denk er aan om kan te kiezen, hoewel wat duurder dan ziggo. Maar als ik een telefoon aansluiting moet gaan nemen, kopen, dan is de keuze dus snel gemaakt voor ziggo.
Dus heb ik wil graag kpn via telefoonlijn of glasvezel op pc xxxx xx, kan dat en wat zijn de kosten dan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 May 2019, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Jewima ,
het komt zelden voor dat er geen KPN-aansluiting in een woning is, bij de nieuwste woningen zou het kunnen zijn dat er alleen glasvezel ligt en geen 'ouderwetse' koperlijn meer.
Het kan zijn dat vorige bewoners met het opknappen de aansluiting 'achter het behang geplakt' hebben.
Je kunt via onderstaande link zien wat er op jouw postcode/huisnummer beschikbaar is via het KPN-netwerk:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Succes.
Reputatie 7
Hallo @Jewima, welkom op het KPN forum! Zoals Jan-D aangeeft komt het niet vaak voor dat er geen aansluiting is, maar er zijn situaties waar dat inderdaad het geval is. Op de link die hij noemt kan je jouw adres invullen en kijken of er een aansluiting bekend is. Ik zie op jouw profiel nog geen gegevens staan, anders zou ik het meteen voor je gecontroleerd hebben. Lukt het daarmee? Als ik je daar verder mee kan helpen of als je andere vragen hebt hoor ik het graag.
Bedankt voor jullie reactie, er schijnt inderdaad een oude lijn te liggen, met een zeer beperkte snelheid en er komt op korte termijn geen oplossing voor, dat kwam uit de chat met kan naar voren helaas. Dus ik denk dat ik toch maar naar ziggo ga, tenzij jullie nog andere oplossingen hebben.....
Via de fourstack link vermelde is wat het is voor KPN maar ook Tele2, T-mobile en alle anderen die via het KPN netwerk leveren.
Hoi Peter, dat snap ik.... Vandaar dat ik waarschijnlijk ga kiezen voor ziggo. Bedankt voor je reactie in ieder geval 👍