Vraag

Ik wil mijn modem vervangen naar KPN box 12

  • 21 October 2021
  • 10 reacties
  • 1012 keer bekeken

Zit er een aansluiting voor mijn vaste telefoon op de nieuwe kpn box 12? Ik heb nu twee vaste wifiversterkers (bekabeld) aangesloten. Werken deze ook op de nieuwe kpn box 12?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja. En ja. Welk model heeft u nu? En wat mankeert daar aan? Want ... KPN ruilt zomaar niet uw modem om. Het ding moet kapot of verouderd zijn.

Heb zojuist de wifi manager uitgevoerd en kreeg het advies om de oude v8 te vervangen

 

Heb zojuist de wifi manager uitgevoerd en kreeg het advies om de oude v8 te vervangen

 

Ervaart u problemen?zo nee;hou dan lekker je v8.

Je hebt al wifi versterkers,dus volgens mij is het zinloos om je v8 om te ruilen.

Hallo @Bearda Bakker een modem wordt alleen door KPN vervangen als deze defect is of niet meer aan de eisen van KPN voldoet, het laatste geldt blijkbaar voor jou gezien het advies de V8 te vervangen.

Dat betekent echter niet dat je een Box12 krijgt, het kan ook een Experia V10 of Experia V10a zijn.

Alle modems hebben minimaal 1 aansluiting voor een vaste telefoon en minimaal 3 Gigabit LAN-poorten.

 

Reputatie 7
Badge +24

Heb zojuist de wifi manager uitgevoerd en kreeg het advies om de oude v8 te vervangen

Als je dan gewoon onder op de pagina op de blauwe knop "Volgende" klikt, dan kun je volgens mij een afspraak maken om hem om te ruilen.

Hallo @Bearda Bakker een modem wordt alleen door KPN vervangen als deze defect is of niet meer aan de eisen van KPN voldoet, het laatste geldt blijkbaar voor jou gezien het advies de V8 te vervangen.

Dat betekent echter niet dat je een Box12 krijgt, het kan ook een Experia V10 of Experia V10a zijn.

Alle modems hebben minimaal 1 aansluiting voor een vaste telefoon en minimaal 3 Gigabit LAN-poorten.

 

Ja,maar zal dit echt een vooruitgang zijn?Ik weet het....Misschien ben ik teveel een v8-fan.Maar de v10 doet nu ook weer raar met de tv,sterker nog;geen tv.Waardoor ik nu weer met een v7 opgescheept zit,En dat terwijl ik jarenlang een v8 probleemloos gebruikt heb 

Reputatie 7
Badge +21

Start dan een eigen topic daarvoor @martijn197108  dan ga je hier niet off-topic.
Aan de v10 ligt het m.i. niet, dat is een prima modem.

Martijn197108 schrijft: En dat terwijl ik jarenlang een v8 probleemloos gebruikt heb

Of je dan geluk hebt…. Hier gaf de V8 na 7 maanden al problemen. Af en toe haperen en telefonie deed het na die paar maanden niet meer. De V10 staat hier al 3 (?) jaar probleemloos 24/7 aan. (totdat ie stuk is natuurlijk :wink: )

Bearda Bakker, als je geen problemen ervaart dan zal kpn het modem niet omruilen. De wifi manager kijkt alleen naar de wifi van de V8. Als je met de 2 wifi-versterkers gewoon goed wifi-bereik hebt is het toch nog okee. (?)

Martijn197108 schrijft: En dat terwijl ik jarenlang een v8 probleemloos gebruikt heb

Of je dan geluk hebt…. Hier gaf de V8 na 7 maanden al problemen. Af en toe haperen en telefonie deed het na die paar maanden niet meer. De V10 staat hier al 3 (?) jaar probleemloos 24/7 aan. (totdat ie stuk is natuurlijk :wink: )

Misschien heb jij pech met de v8 en geluk met de v10;).De v9 bij mijn moeder heeft trouwens ook jarenlang stabiel dienst gedaan.