Beantwoord

Ik word herhaaldelijk van het kastje naar de muur gestuurd over de aanleg van glasvezel. Ligt al in de tuin.

  • 15 September 2020
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Help!

Wie kan er voor zorgen dat ik een ingang bij kpn krijg die mij verder kan helpen om na 9 maanden afwachten een afspraak te kunnen maken voor het naar binnenbrengen van de glasvezelkabel die 0.5meter uit de gevel ligt. Ik ben al 4x van het kastje naar de muur gestuurd en kom geen steek verder.

Zowel de aannemer als kpn blijven naar elkaar wijzen en er gebeurd dus helemaal niets. Tot 5x toe is er een terugbelverzoek neergelegd maar terugbellen zit er niet in.

Aannemer zegt niets te kunnen  doen zonder ticket en kpn zegt dat de aannemer gewoon een afspraak kan maken om de vlasvezel naar binnen te brengen waarna de glasvezel aangesloten kan worden. De helft van de straat is 7!! maanden geleden aangesloten en daarna is alles stil gevallen terwijl ze in andere wijken wel bezig zijn geweest.

Ik ben zeer tevreden over kpn en haar diensten maar dit maakt wel veel kapot!

Dus wie zorgt dat dit na al die maanden eens opgelost gaat worden? KPN neem je verantwoordelijkheid en sta voor je klantenm en los dit op!

Henk    

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Henk2304 17 September 2020, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hiervoor moet je bij KPN NetwerkNL (voorheen Reggefiber) zijn. Dit forum is van de provider KPN, en die gaat niet over fysieke aansluitingen. Sorry, als je je hierdoor weer van het kastje naar de muur gestuurd voelt, maar de provider KPN kan hier écht niets aan doen.

Hallo Henk hier nog een geval van kastje naar de muur….zijn al diverse data genoemd voor mijn nieuwe aansluiting (22 aug,1/11/18 september en nu dec 2020) Er word binnen tussen Provider en netwerkbedrijf niet gecommuniceerd, er word steeds naar elkaar gewezen en uiteindelijk word er gezegd "wacht u maar rustig af tot er een afspraak met u word gemaakt….waardeloos ! Er is nergens sturing op en men wijst alleen maar naar elkaar. En als je de aannemer Volker Wessel Telecom belt zijn zij ook niet op de hoogte van je project en verwijzen ze weer naar KPN-netwerkbedrijf. Wat een zooitje ! Het enige wat KPN doet is overal begrip voor hebben, maar daar krijgt je geen aansluiting van. Heel frustrerend !

Er word binnen tussen Provider en netwerkbedrijf niet gecommuniceerd, er word steeds naar elkaar gewezen en uiteindelijk word er gezegd "wacht u maar rustig af tot er een afspraak met u word gemaakt….waardeloos ! 

Tja, dat is precies wat ik al zei: KPN de provider is (net als andere providers op dat netwerk) compleet afhankelijk van KPN NetwerkNL (juist om concurrentievervalsing te voorkomen). Die laatste stuurt Volker Wessels aan, maar blijft wel aanspreekpunt, zolang de aansluiting nog moet worden opgeleverd. Pas als dat gebeurd is kan KPN de provider (of willekeurig iedere andere provider op het KPN-netwerk) het overnemen met de levering van een abo. Dus ik begrijp heel goed dat je ergens je frustraties kwijt moet (zou ik ook willen, want ik heb überhaupt nog helemaal geen uitzicht op glasvezel) maar op dit forum kom je daar - behalve stoom afblazen - niet veel verder mee, helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag Heren, ik vrees dat ik hier vanuit KPN heel weinig over kan zeggen. Over het leggen en verleggen van de glasvezelkabel moet je echt bij de kabelbeheerder KPNNetwerkNL terecht. Ik snap heel goed dat je je nu weer teruggestuurd voelt van de muur naar het kastje maar ik/wij kunnen deze gegevens helaas niet inzien. Ik kan je daar dan ook echt niet mee helpen.