Beantwoord

Ik zou iets opgezegd hebben bij KPN, ik ben me er niet van bewust dat gedaan te hebben.

  • 7 November 2019
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw

Tot mijn grote verbazing krijg een tweetal e-mails binnen met de mededeling dat ik iets opgezegd zou hebben bij KPN, en dat om die reden een korting ingetrokken wordt. 

Dat heb ik in het geheel niet gedaan, zeker niet bewust. Ik vind dit een ERG VREEMDE gang van zaken. 

Graag contact hierover, en waar nodig zaken zsm rechtzetten.

Hoogachtend

J Moerkens, klantnr *******

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 November 2019, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Weet je zeker dat het van kpn komt? 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Joop, welkom hier. 

Wat staat er precies in die e-mails, wat zou je hebben opgezegd? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.

Je mag eventueel ook een screenshot hier plaatsen, zonder je gegevens uiteraard. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Joop, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

De tekst van de e-mails:

 

Geachte heer Moerkens,

 

 

Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Compleet. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.

 

Opzegging of verhuizing
U hebt een wijziging doorgegeven, bijvoorbeeld een annulering, opzegging of een verhuizing van één van uw KPN producten. Daardoor zijn er niet langer twee of meerdere KPN producten op uw adres aangemeld voor KPN Compleet. Uw KPN Compleet voordelen zijn daarom komen te vervallen. Alle voorwaarden van KPN Compleet vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden.

 

 

?_task=mail&_uid=173&_mbox=Datjes&_action=get&_part=9&_embed=1&_mimeclass=image

KPN Compleet voorwaarden

 
?_task=mail&_uid=173&_mbox=Datjes&_action=get&_part=5&_embed=1&_mimeclass=image
 

 

Uw gratis FOX Sports is gestopt
U kunt helaas niet langer gebruik maken van het gratis FOX Sports pakket dat u ontving omdat u KPN Thuis en KPN Mobiel combineerde.

 
?_task=mail&_uid=173&_mbox=Datjes&_action=get&_part=6&_embed=1&_mimeclass=image
 

 

Deze mobiele voordelen zijn gestopt
De € 5,00 extra korting op elk KPN mobiel abonnement op uw adres is komen te vervallen. Daarnaast profiteert u niet langer van dubbel zoveel MB's en minuten. Ook is de mogelijkheid tot gratis onderling bellen helaas komen te vervallen.

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 
 
 

 

En deze:

Bevestiging van uw wijziging

 
?_task=mail&_uid=174&_mbox=Datjes&_action=get&_part=1.3&_embed=1&_mimeclass=image
?_task=mail&_uid=174&_mbox=Datjes&_action=get&_part=1.4&_embed=1&_mimeclass=image
 

 

Geachte heer Moerkens,

 

 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

 

De volgende diensten zijn verwijderd

- KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen

- Fox Sports

 

Overzicht totale kosten
Een overzicht van uw producten en totale kosten is bijgevoegd als bijlage.

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Het mailtje geeft aan dat er eerder voordelen op je adres actief waren omdat je meerdere producten had op je adres. Kan het kloppen dat iemand in je huishouden zijn abonnement heeft opgezegd of verhuisd naar een ander adres?