Beantwoord

incasso datum verranderen

  • 15 January 2020
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedemorgen avond ik ben nieuw hier en had een vraagje of mijn incasso datum verzet kan worden naar het einde van de maand omdat ik dan pas geld beur gr lydia

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door RBxx 15 January 2020, 21:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lydia57 

Als het gaat om tv/internet abonnement kan dat tegenwoordig op deze pagina: Wijzig factuurdatum. Voor een mobiel abonnement zal je KPN moeten bellen op 0800 0402 om de incassodatum te laten wijzigen.

Reputatie 7
Badge +8

@Lydia57 Hou er rekening mee dat er een verwerkingstijd bij zit en dat het de eerste keer zo kan uitkomen dat je twee facturen vlak achter elkaar kan hebben.

Dank je wel voor de info Roos

Het is gelukt dank jullie voor de hulp😊😊

Reputatie 7
Badge +8

Vermoedelijk gaat het pas de volgende maand in maar een moderator zal je dat kunnen vertellen en die ziet dit topic vanzelf.

 

Oké thanxs

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lydia57. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen van @RBxx en @Roos79, dank jullie wel! Als je wilt dat ik voor jou uitzoek wanneer deze wijziging ingaat, laat dan even jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lydia57. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen van @RBxx en @Roos79, dank jullie wel! Als je wilt dat ik voor jou uitzoek wanneer deze wijziging ingaat, laat dan even jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. :slight_smile:

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.

Reageer