Nu heb ik mijn rekeningnummer aangepast naar een rekening van de bank Bunq. En ik kreeg weer een mail met geen saldo, dus geen incasso. Op de betreffende rekening die ik in Bunq aangemaakt heb voor diverse vaste lasten stond op dat moment ruim 700 euro dus die 72 euro moet er met gemak vanaf gegaan zijn, en KPN claimt dat er geen saldo was. Nu komt het mooie, bij Bunq krijg je een melding wanneer een bedrijf een automatische incasso wil doen en verschijnt er een verzoek waar je akkoord voor moet geven. Dit verzoek is echter nooit verschenen en dus is er ook geen poging tot incasso geweest. Busted.
Ik stel hiermee niet echt een vraag, ik weet nu dat ik het in de gaten moet houden, op deze manier €15 extra vangen van klanten is wel erg laag. Dit bericht is meer bedoeld om de andere klanten te waarschuwen dat er zo gewerkt wordt bij KPN en men een en ander in de gaten houdt want mijn vermoedens werden ook bevestigd.
Zelf ben ik er toch snel vanaf. Volgende maand beeindigd mijn all in one pakket doordat ik overstap naar de concurrent die wel producten anno 2019 levert tegen lagere prijs. Hoe durft KPN de prijs te verhogen terwijl ik nog steeds met een houtje touwtje internet lijntje van 52Mbit hier over de digitale snelweg kruip anno 10 jaar terug. KPN internet hoort in een museum thuis, niet bij betalende klanten.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel