Beantwoord

Incassodatum vaste diensten wijzigen

  • 7 April 2019
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Betaling wijzigen van tv en internet betalings datum wijzigen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 April 2019, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Aole,

KPN gaat inderdaad prijswijzigingen doorvoeren, wil je dat KPN de datum wijzigt om het op een andere datum van je rekening aft te schrijven? Of is het een betalingsregeling? Wat voor abonnement heb je bij KPN?
Internet en tv abonnement daar van de betalings datum wijzigen
Reputatie 7
Badge +22
Internet en tv abonnement daar van de betalings datum wijzigen
Ik weet niet of dat lukt, maar zal het bij de Moderator neerleggen, en die pakt het dan van de week met je op. 😉
Bedankt voor uw bericht hopen dat het gaat lukken
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor uw bericht hopen dat het gaat lukken
Graag gedaan, inmiddels heb ik een berichtje gestuurd naar de Moderators, dus die vraag ligt bij hun nu op de plank! 👍🏼

Fijne avond nog verders! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Aole, welkom! Volgens mij heb ik goed begrepen dat je de incassodatum voor internet en tv wilt wijzigen. Wil je dit eenmalig of voor 'altijd'? Eenmalig kan vaak gewoon, je krijgt dan een herinnering en na de herinnering kan je het bedrag alsnog voldoen. Op het moment dat je het voor altijd wilt, zitten hier wat haken en ogen aan. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze afdeling Collections, via 0800-0402. Mijn collega's nemen dan de mogelijkheden met je door.