Beantwoord

Incassodatum wijzigen

  • 9 November 2019
  • 6 reacties
  • 11604 keer bekeken

Badge

Hoi, ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 1e van de maand als dat kan. Anders in ieder geval ergens tussen de 26e en de 7e ongeveer zou ook al fijn zijn. 

Mijn vrouw heeft ook abbo lopen bij KPN, is het mogelijk dat jullie die dan ook gelijk aanpassen? (zelfde rekeningnummer).

icon

Beste antwoord door Nadia 27 April 2020, 11:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Noppy. Welkom op het KPN Forum! Het is mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Wanneer het gaat om een Internet en TV abonnement kan je het via deze pagina wijzigen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Badge

Goedemorgen, gisteren contact opgenomen met een collega van jou, het is geregeld. Dank je wel :)

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat alles gelukt is. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Badge

In dat geval, een vraag van een compleet andere categorie. 

Ik ben jaren tevreden KPN compleet klant geweest met een glasvezel aansluiting. Afgelopen jaar ben ik verhuisd naar een nieuwe wijk. Daar lag geen glasvezel aansluiting en zowel de buren als een (meedenkende) collega van jou raadde KPN af, aangezien de internetaansluiting zeer langzaam zou zijn. 

Helaas moest ik dus een tv+internet abonnement afnemen bij de concurrent. Maar nog steeds zou ik graag weer KPN compleet willen afnemen zodra er glasvezel geleverd kan worden op mijn adres. Is er een soort van mailing(lijst) of andere notificatie mogelijkheid dat zodra glasvezel beschikbaar is op mijn adres dat ik daar van op de hoogte gebracht kan worden?

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat KPN op dit moment niet voldoende internetsnelheid kan leveren op jouw adres. Je kan het beste af en toe op deze pagina jouw postcode en huisnummer invullen. Je krijgt dan te zien welke mogelijkheden er op dit moment zijn en zie je of er upgrades zijn gepland.

Reputatie 7

 

Incassodatum aanpassen is mogelijk voor KPN Internet, tv en bellen
Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;

  1. Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.
  2. De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.

  3. Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.

  4. Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

Meer info op: betaaldatum wijzigen KPN

Let op: Je ziet eenmalig verschil in het factuurbedrag.
Dit omdat de factuurperiode anders is. De maand erna zie je weer het bedrag wat je gewend bent.

Reageer