Beantwoord

incassodatum wijzigen factuur internet en tv

  • 21 June 2019
  • 1 reactie
  • 145 keer bekeken

Hallo,

Ik zie dat de laatste factuur van de internet en televisie diensten niet van onze rekening is gegaan ivm onvoldoende saldo. Hoe dit nu op te lossen? Dit probleem gaan wij vaker krijgen aangezien de periode van de 13e-20e van de maand voor ons zeer ongunstig is. Bijna alle facturen gaan bij ons of aan het einde van de maand van onze rekening of begin van de maand. Graag zie ik dit ook bij KPN geregeld worden.

Ik zie uw reactie graag tegemoet hoe wij nu de laatste openstaande factuur kunnen betalen en of er een oplossing is om de incassodatum te wijzigen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 June 2019, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
HI Michel, welkom hier.

Dit is mogelijk, een opties is om de incasso rond de 25e van de maand te laten plaatsvinden. Dit gaat echter via de afdeling Collections, dit kan ik helaas niet voor je in orde maken. Anders zou ik graag voor je hebben gedaan.

De oplossing? Even bellen met 0800 0402 en dit daar aangeven. Wel voor 18:00 doen. 🙂