Beantwoord

Ineens traag internet

  • 30 October 2019
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Goede dag.ik weet niet wat er met jullie service lijn  is.maar me verbinding  is niet wat het wezen moet.heel trage verbinding

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 November 2019, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke snelheid zou u volgens uw abonnement moeten hebben? Heeft u glasvezel? Of ADSL? Welke snelheid vermeld Fourstack op uw adres? https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Hoi @Chelle8585 . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je verbinding plotseling zo traag is. Gaat dit over wifi? Ervaar je het op meerder apparaten?

Hoe gaat het met bedraad aangesloten hardware?

Alle info is welkom!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Ik heb 3000 kb aan internet.is dat de juiste of moet het meer zijn?

Dat kan ik nog niet zeggen, @Chelle8585 .Laten we het systematisch aanpakken.

Ik wil graag eerst weten hoeveel snelheid er in jouw woning binnenkomt. Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Zou jij voor mij via deze site de snelheid willen meten? En kun je aangeven of je dit met een draadloos of bedraad apparaat hebt gedaan?

 

Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.