Goede dag.ik weet niet wat er met jullie service lijn is.maar me verbinding is niet wat het wezen moet.heel trage verbinding
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelGoede dag.ik weet niet wat er met jullie service lijn is.maar me verbinding is niet wat het wezen moet.heel trage verbinding
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelWelke snelheid zou u volgens uw abonnement moeten hebben? Heeft u glasvezel? Of ADSL? Welke snelheid vermeld Fourstack op uw adres? https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Hoi
Wat jammer dat je verbinding plotseling zo traag is. Gaat dit over wifi? Ervaar je het op meerder apparaten?
Hoe gaat het met bedraad aangesloten hardware?
Alle info is welkom!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Dat kan ik nog niet zeggen,
Ik wil graag eerst weten hoeveel snelheid er in jouw woning binnenkomt. Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Zou jij voor mij via deze site de snelheid willen meten? En kun je aangeven of je dit met een draadloos of bedraad apparaat hebt gedaan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.