Beantwoord

Wijziging internet resulteert in geen internet

  • 15 August 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo, 

Gisteren zou er sneller internet worden opgeleverd, maar nu werkt internet helemaal niet meer! Het is voor ons zeer belangrijk om maandag te kunnen werken, we zitten met onze handen in het haar hier. Hoe kan zo'n simpele wijziging mijn hele netwerk plat leggen? Ik vind het onbegrijpelijk dat de bestelling niet kan worden doorgevoerd, terwijl er op de website wordt aangegeven dat je snel en simpel online je abbo kunt wijzigen. Ik sla mezelf voor mijn kop dat ik dit aan het einde van de vakantie heb gewijzigd, maar van een professioneel bedrijf als kpn, zou je toch verwachten dat het geen probleem zou moeten zijn! Ik heb vanmorgen 10 minuten in de wacht gestaan en er werd gewoon in mijn oor opgehangen, en dan benoem ik nog niet eens het 45 minuten wachten gisteravond met basis advies (reset je modem je kent het wel) waar je niets mee kunt en ook nog eens met incorrecte informatie, als ik de laatste medewerker van 24x7, die me overigens wel goed en met respect heeft geholpen, mag geloven. Het betreft overigens een omzetting van 100mb naar 500mb snelheid. 

Mvg, een zeer ontevreden en zwaar geirriteerde Michael de Groot

icon

Beste antwoord door Michael1908 17 August 2020, 14:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Michael1908 Dat is vreemd. Zo'n wijziging hoort er uiteraard niet in te resulteren dat je verbinding wegvalt. Wellicht is er iets anders aan de hand en dat moet uiteraard goed worden nagekeken. Je had je gegevens al achtergelaten in je KPN Forum Profiel en ik zie dat je vanochtend wederom contact hebt gehad met de klantenservice. Er is een afspraak gemaakt om vandaag nog een monteur bij je langs te laten komen, zie ik. Ik hoop van harte dat hij/zij het probleem snel oplost. Laat je de afloop weten? 

Hey Bart, 

Bedankt voor je reactie. Alles is nu naar tevredenheid opgelost! :grinning:

Wij zijn super blij, internet verbinding is zeer snel nu en haalt de 500 mbit. Voor jouw informatie, de glasvezel apparatuur kon maar 100 mbit aan, de monteur heeft een nieuw kastje geplaatst, waarschijnlijk heb ik een vraag gehad, tijdens het wijzigen van het abbo, over een monteur inschakelen en op nee geklikt, volgens de monteur gebeurt dit wel vaker.

Alleen nog even zien of mijn abbo wordt aangepast in mijnkpn, die staat nog steeds op het oude.

Mvg,

Michael de Groot

Reputatie 4
Badge +3

Hey Bart, 

Bedankt voor je reactie. Alles is nu naar tevredenheid opgelost! :grinning:

Wij zijn super blij, internet verbinding is zeer snel nu en haalt de 500 mbit. Voor jouw informatie, de glasvezel apparatuur kon maar 100 mbit aan, de monteur heeft een nieuw kastje geplaatst, waarschijnlijk heb ik een vraag gehad, tijdens het wijzigen van het abbo, over een monteur inschakelen en op nee geklikt, volgens de monteur gebeurt dit wel vaker.

Alleen nog even zien of mijn abbo wordt aangepast in mijnkpn, die staat nog steeds op het oude.

Mvg,

Michael de Groot


Ook hier weer de verbazing dat dit in het ordersysteem van KPN uberhaupt mis kan gaan. Klanten die nog een oude NT gebruiken op 100 Mbit (EoF) moeten eigenlijk automatisch een monteur ingepland krijgen zodra ze van EoF (100 Mbit) naar GoF (1 Gbps) poort omgezet moeten worden. Klanten met 200, 500 Mbit en 1 Gbps snelheid moeten namelijk zijn aangesloten op een 1 Gbps poort (GoF).

Reageer