Beantwoord

informatie bij inplannen monteur bij verhuizing

  • 26 August 2019
  • 26 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik heb in juli doorgegeven dat ik per 2 september 2019 ga samenwonen. Ik heb mijn vriendin er van weten te overtuigen dat we KPN moeten blijven gebruiken in plaats van Ziggo (welke al aanwezig was). De meneer die ik in 1e instantie aan de lijn had was behulpzaam. Met hem had ik ook afgesproken dat de verhuisdatum 26 augustus zou worden vanwege het opzeggen van Ziggo. Hij gaf ook aan dat het plannen van een monteur gratis is. In mijn beleving was deze dan ook gepland. Nu belde ik 19 augustus naar de klantenservice om dit te verifiëren en bleek dat er geen monteur gepland was. Tot nu toe, kan gebeuren. Aan de medewerker die ik de 19e aan de lijn had gevraagd alsnog een monteur te plannen. Maar hij gaf aan (en hield dit bij hoog en bij laag vol) dat niet te kunnen en dat ik dit alleen online zelf kon doen. Ik heb ter plekke geprobeerd en aangegeven dat dit niet lukt. De medewerker heeft met mijn inlog hetzelfde geprobeerd te doen en hem lukte het ook niet. Zijn oplossing was om het 's avonds nogmaals te proberen. Daarnaast dat het ook niet heel moeilijk is en ik het waarschijnlijk zelf wel kan. Ik heb nognaals geprobeerd een afspraak te maken, maar tevergeefs. Je zult begrijpen dat met verhuizen mijn focus niet ligt bij het aansluiten van kpn. Zeker ook met in mijn achterhoofd dat ik het waarschijnlijk zelf wel kan. Helaas kwam ik er gisteren achter dat ik het zelf niet kan, omdat ik geen aansluiting vanuit buiten naar binnen heb. Ik heb vervolgens direct gebeld met de klantenservice, de situatie uitgelegd en krijg doodleuk te horen dat de eerstvolgende afspraak 6 september is. Maar ook dat het maken van een afspraak wel gewoon via de klantenservice te regelen is. Dus als de 19e gewoon een afspraak was gepland had ik dit hele stuk niet hoeven typen en was ik nog altijd tevreden.
Uiteraard mijn beklag gedaan, maar dat had geen zin. Dus is er nu een officiële klacht ingediend. Volgens de medewerker zou er binnen 3 dagen contact opgenomen worden. Ik krijg keurig een bevestiging via SMS waar staat binnen 5 dagen.

Vandaag via de chat een medewerker gesproken die ook aangeeft niets te kunnen doen, dat er 5 september (gisteren was het nog 6) ruimte is. Vervolgens aangeeft het vervelend te vinden en dan nog zegt dat ik het ook niet fijn zou vinden als een afspraak afgezegd zou worden. Dat soort uitspraken zijn irritant en getuigen niet van meedenkend vermogen.

Zoals je kunt lezen zitten mij meerdere dingen dwars. Waarbij het eigenlijk met name terug komt op service verlening. Ik ben al jaren klant, kies er heel bewust voor om Kpn mee te nemen. Door toedoen van foutieve informatie wordt van jullie probleem mijn probleem gemaakt en daar pas ik voor. Dus mijn vraag is dat er toch iets meer moeite gedaan kan worden om de service te bieden aan een trouwe klant. Wij zitten nu zonder internet en ik neem aan dat jullie ook begrijpen dat ik daar niet blij mee ben. Ik stel het zeer op prijs dat er eerder een monteur ingepland wordt dan 5 of 6 september. Met eerder bedoel ik morgen of overmorgen.
icon

Beste antwoord door Klachtafhandeling 28 August 2019, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Klachtafhandeling, welkom! Zoals hierboven aangegeven wordt, is het wat druk en dus nu pas een reactie vanuit ons. Wat ontzettend fijn om te lezen dat het je alsnog zelf gelukt is met behulp van onze forumtoppers! Het is erg gemakkelijk, maar je moet wel even weten hoe.

Wij hebben gemerkt dat er best vaak monteurs ingepland werden, terwijl het helemaal niet nodig was. Op dit moment kunnen we dus pas een monteur inplannen als het pakket actief is: eerder kan het echt alleen online. Ik ben het er wel mee eens dat als je toch een monteur nodig hebt, je niet zo lang zou moeten hoeven wachten, maar er inderdaad een dag of twee tussen mag zitten. Dat ga ik intern zeker nog eens aankaarten. Bedankt hiervoor! Mocht je, nu of later, nog vragen hebben, weet je ons te vinden.