Beantwoord

inloggen disneyplus.com/nl lukt niet

  • 16 September 2019
  • 9 reacties
  • 3570 keer bekeken

op de site https://www.disneyplus.com/nl/ kan ik niet inloggen via KPN modem als ik via mijn 4g inlog dan kan het wel hoe kan dit.


ik klik op login maar er gebeurt niets. Wat moet er anders ingesteld worden in de experiabox v10
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 September 2019, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @disneypl . Welkom op het forum.
Wat merkwaardig! Toevallig heeft mijn collega ook net een abonnement genomen en kan zonder problemen via zijn experiabox inloggen. KPN kan en mag niets op haar netwerk blokkeren. Dus ik vermoed dat er iets anders aan de hand is.
Kun je eens een proberen via een andere browser. En als dat niet werkt kun je eens een incognito venster van je browser proberen?
Ik kan de website ook gewoon bereiken via mijn xDSL-verbinding.
Bedankt voor jullie reactie, ik heb nu via de opera browser via de vpn en via virtuele loactie voor europa gekozen en de site disneyplus opgevraagd nu kan ik wel inloggen. Denk dat er iets is met mijn IP adres.
VPN uitzetten. Bij Disney+ blokkeren ze veel bekende VPN-servers, ook als die in Nederland staan. Daarnaast is ook locatievoorziening vaak een must om toegang te krijgen of een account aan te maken. Dit omdat de proeftuin alleen voor Nederlanders toegankelijk is.
Dank voor de update. Dat is een vindingrijke oplossing.
Ik neem aan dat je momenteel gewoon in Nederland bent? En je dit probeert via je vaste aansluiting?
Mocht jouw ip adres bij disney op een soort block lijst staan, wil ik je adviseren om contact met hen te leggen.
https://help.disneyplus.com/hc/nl/articles/360021564632-What-is-Disney-

Als daar uitrolt dat het issue bij ons ligt, wil ik dat ook graag weten zodat ik verdere actie kan ondernemen.
Mocht je met de huidige situatie uit de voeten kunnen, is dat ook prima, uiteraard 🙂
Begrijp ik goed, dat je hiervoor ook via VPN probeerde? Want dan lijkt me dat inderdaad de oorzaak. Hetzelfde fenomeen zien we bij netflix etc.
VPN uitzetten. Bij Disney+ blokkeren ze veel bekende VPN-servers, ook als die in Nederland staan. Daarnaast is ook locatievoorziening vaak een must om toegang te krijgen of een account aan te maken. Dit omdat de proeftuin alleen voor Nederlanders toegankelijk is.
Daarnaast moet je normale locatie bekend zijn zodat je in Europa jouw versie van Disney+ te zien krijgt.
Ik heb hier specifiek en mail bericht over gekregen.

Wanneer je wel Disney+ hebt aangeschaft via PayPal of als je Disney+ via de App Store of Google Play Store hebt gekocht, dien je nog één extra stap uit te voeren om te verifiëren waar je woont, zodat je ook toegang krijgt tot je eigen versie van Disney+. Wanneer je niet in Nederland bent maar in een ander EU-land.
Het is opgelost kan nu gewoon inloggen.
Goed om te lezen! Geniet er van!