Experia box v10 geen reactie op http://192.168.2.254 computer met draad aangesloten.
via wifi ook geen reactie op http://192.168.2.254
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineelExperia box v10 geen reactie op http://192.168.2.254 computer met draad aangesloten.
via wifi ook geen reactie op http://192.168.2.254
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineelinloggen via http://192.168.1.254/ opgelost
inloggen via http://192.168.1.254/ opgelost
Dat is niet het ip van een Experiabox, dat moet toch echt een 2 zijn, tussen het 2de en 3de puntje.
Hi L, welkom hier.
Heb jij misschien een eigen router achter de Experiabox waarop jij nu bent ingelogd?
Los daarvan, fijn dat het is gelukt. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.
Hi L, welkom hier.
Heb jij misschien een eigen router achter de Experiabox waarop jij nu bent ingelogd?
Los daarvan, fijn dat het is gelukt. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.
Meestal kan je gewoon de Experiabox bereiken van achter een 2de router. Ik kan het tenminste wel.
Hi L, welkom hier.
Heb jij misschien een eigen router achter de Experiabox waarop jij nu bent ingelogd?
Los daarvan, fijn dat het is gelukt. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.
Meestal kan je gewoon de Experiabox bereiken van achter een 2de router. Ik kan het tenminste wel.
Niet meestal, dit zou zelfs altijd zo moeten zijn.
inloggen via http://192.168.1.254/ opgelost
Dat is niet het ip van een Experiabox, dat moet toch echt een 2 zijn, tussen het 2de en 3de puntje.
Op een V10 (zonder a) kan je het subnet zelf instellen en dus kan het best zo zijn dat de Experia Box bij
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.