Beantwoord

Inloggen ExperiaBox

  • 5 February 2019
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Mijn Experia Box V9 reageert niet meer op het wachtwoord. Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
**Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 February 2019, 19:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Jungle-oma. Als je het wachtwoord kwijt bent om in te loggen op het modem kan je het beste de ExperiaBox resetten. Op deze manier wordt het opgeslagen wachtwoord verwijderd en kan je een nieuw wachtwoord aanmaken bij tijdens de eerste inlog, na een reset. Na de reset zal je het wachtwoordveld de eerste keer leeg moeten laten om daarna de mogelijkheid te krijgen om een nieuw wachtwoord aan te maken. Laat je mij weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer