Beantwoord

inloggen Experiabox V10a

  • 16 February 2021
  • 1 reactie
  • 1650 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb zojuist de Experia Box V10A gereset omdat ik niet meer kon inloggen. Echter na de reset is het nog steeds niet mogelijk om via Authorization (mijnmodem.kpn) bij het modem te komen. 
Hoe kan ik nu inloggen? Ik moet poort forwarding opnieuw gaan instellen zsm.

 

Groet

icon

Beste antwoord door tonymelony 16 February 2021, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9

@Stephanie2021

http://192.168.2.254/

Hierna admin password invullen wat achter op de Box staat.

Op de achterzijde van de v10a zit een kaartje, dat je eruit kan schuiven.
Hierachter staat het "standaard" wachtwoord verborgen, waarmee je kan inloggen.