Beantwoord

Inloggen Experiabox V8

  • 13 January 2019
  • 16 reacties
  • 2334 keer bekeken

Ik wilde bij mijn ex-vrouw de ECO functie op de Experiabox instellen net als bij mijzelf. In tegenstelling tot bij mijzelf bleef het inlogscherm om een wachtwoord vragen! En ik heb haar laptop gebruikt die altijd op haar netwerk is ingelogd. Zij gebruikt een Apple Mac Book pro. Waarom kon ik bij mijn eigen V8 box wel zonder wachtwoord de eerste keer inloggen en bij haar Experiabox V8 niet!?!?!? Alle zelfde stappen uit de online handleiding gevolgd. Help! Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door peter-keetfm 13 January 2019, 16:43

Bekijk origineel

16 reacties

heb je al kpn of KPN geprobeerd
meestal stelt een monteur dat in
anders zit er niks anders op een harde fabriek reset
maar ben je wel alle instellingen kwijt
Ik heb haar geadviseerd om KPN te bellen. Snap alleen niet waarom ik de eerste keer zonder wachtwoord kon inloggen en dat dit bij haar niet kan. Vreemd nmm.
maar heb je bij wachtwoord kpn of KPN geprobeerd (hoofdletters)
Nee dat niet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marcus62, Hebben jullie nog gebeld met mijn collega's en kunnen jullie alweer inloggen op de Experiabox?
Hoi Marina nog niet.

Eerst nog met "KPN" of "kpn" proberen.
Reputatie 7
Badge +19
Als het advies van @peter-keetfm niet helpt, dan lijkt het erop dat er al eens een persoonlijk wachtwoord is ingesteld op het modem. Er zit dan niet anders op om het modem te resetten.
Ik hoop van ganser harte dat modem resetten niet nodig zal blijken!
als mijn voorgestelde wachtwoorden niet werken zit er niks anders op dan een fabriek reset te doen
ik zie dat je hier tegen op ziet waarom eigenlijk
je kan dan je "frisse" experiabox weer de instellingen toe voegen wat je zelf wilt zoals een nieuw wachtwoord
Onbekendheid maakt dat ik er tegen op zie. 😊
wat gebruik je nu voor de wifi wachtwoord een ssid dan
als dat nog van de experiabox zelf is (geen eigen naam) dan blijft deze het zelfde na een reset
en kun je gewoon via de laptop in loggen
anders moet je de ssid en wachtwoord gebruiken wat op de experiabox staat
of een pc / laptop bekabeld en kun je hiermee inloggen en dan jou wifi instellingen aan passen
Gelukt! Na reset naar fabrieksinstellingen! ☺
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Marcus62, Wat fijn dat het gelukt is na het resetten van de fabrieksinstellingen 🙂 Mocht je in de toekomst weer een vraag hebben, dan zien we je graag terug op het forum.
Nog een vraagje.

Als een gameconsole dmv een ethernetkabel verbonden is met de Experiabox V8 en de ECO stand gaat aan, heb je dan ook geen verbinding meer via de kabel in de experiabox? 🤔
Reputatie 7
Badge +19
Als je de ECO modus gebruikt kun je een tijdschema opstellen waarin je vastlegt wanneer de WiFi wel, en wanneer de Wifi niet aan staat. Je apparaten die zijn aangesloten met een ethernetkabel zouden wel actief moeten blijven 🙂
Aaaargh! Bedankt voor het antwoord👍

Reageer