Beantwoord

Inloggen MijnTelfort

  • 20 July 2020
  • 4 reacties
  • 1437 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen bij Mijn Telfort .

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 July 2020, 18:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Floris van Zanten ,

 

Je zit nu op het KPN-forum.

Je kunt jouw vraag beter stellen aan Telfort. 

Hier vind je hun gegevens: 

https://www.telfort.nl

Of ga naar het forum van Telfort:

https://forum.telfort.nl

 

Voor de volledigheid: De mobiele telefonie van Telfort is begin dit jaar overgegaan naar KPN. Internet en TV zit nog bij Telfort. 

 

 

Hallo @Floris van Zanten  en @Noordzee , dat lukt mij ook al heel lang niet (meer)als Telfort-thuis-klant, ook andere Telfort-klanten klagen daarover binnen het Telfort-forum, Telfort heeft dat in onderzoek.

 

Reputatie 7
Badge +28

Prima, dan wordt de mogelijke oplossing daarvoor vast via het Telfort-forum bekend gemaakt. @Floris van Zanten kan het daar dan in de gaten houden. Het kan voor hem geen kwaad om zijn probleem daar even te melden. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Floris van Zanten, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dit lijkt inderdaad op een Telfort probleem. Via MijnKPN zou je de mobiele abonnementen moeten kunnen inzien en wijzigen. Voor je vaste diensten moet je sowieso nog bij Telfort zijn, pas later dit jaar gaan de vaste producten over naar KPN. Hopelijk is het snel opgelost! :wink:

Reageer