Beantwoord

inloggen op afgekoppelde experia v9

  • 13 May 2019
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Hoe kan ik op een oude, afgekoppelde experia (v9) inloggen om de daarop opgeslagen gegevens te checken? Gaat om overnemen van bijv portforwarding instellingen naaar nieuwe v10a. Helaas heeft die niet alle instellingen meegenomen ...

*Admin: letterformaat aangepast i.v.m. leesbaarheid
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 May 2019, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi AJD, welkom terug! Als het apparaat niet meer in je netwerk zit, dan kun je er niet op inloggen. Wat je wel kunt doen is deze Experia Box met een ethernetkabel verbinden met je huidige box. Log dan in op je huidige box om te achterhalen welk intern IP-adres de oude Box heeft gekregen. Als je dan dat IP-adres in een browservenster opent zou je op de V9 moeten inloggen met de oude gegevens.

Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan is de kortste klap om de V10A even weer om te wisselen voor de V9 en dan in te loggen. Een nieuwe Experia Box neemt namelijk inderdaad geen gegevens over. Behalve als je ooit via de servicetool de wifigegevens hebt aangepast.