Beantwoord

Inloggen op de Box 12 lukt niet

  • 20 March 2023
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedemorgen,

alle tips en trucs geprobeerd, andere internet browser enz maar ik kan nog steeds niet inloggen op mijn modem.

Ook niet na een reset en het veld leeg laten, het veld vullen met het beheerders wachtwoord geeft hij aan dat de combinatie fout is dus kom ik geen stap verder.

KPN bellen heeft geen zin gehad, je hangt 10 minuten in de wacht en vervolgens stellen die voor om een reset van de modem uit te voeren, na een reset lukt het dan nog niet.

Wie heeft er nog ideeën.

Kan het zijn dat het te maken heeft dat je de verbinding hebt via de Wifi punten?

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 21 March 2023, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet hoe het bij box 12 zit maar de Fritz!box heeft een door de fabrikant opgegeven wachtwoord die onder het modem af te lezen is. Eenmaal ingelogd kun je deze zelf wijzigen. Maar …… kan me eigenlijk niet voorstellen dat je deze weg nog niet gegaan bent 🙂.

Nog ergens gelezen: Hoe log ik in op mijn kpn Box 12?

Inloggen KPN Box 12

Klik op deze link mijnmodem.kpn om via je browser zoals 'Internet Explorer' in te loggen. (Het standaard wachtwoord staat bij 'Admin password' op de sticker achter op je KPN Box 12).

Goedemorgen Berrie,

Dank je, dat heb ik geprobeerd en nu nogmaals maar hij blijft mij niet herkennen en geeft aan dat de wachtwoorden niet kloppen. Ik gebruik het wachtwoord van de modem.

Nu hang ik weer eens in de wacht bij KPN en ga maar weer eens vragen of zij nog iets weten, zal wel wederom een reset worden. Wel vervelend elke keer als er een update komt is alles van slag.

 

Ik heb/had hetzelfde probleem. Na tig keren resetten met de paperclip minimaal 15 seconden (!) ingedrukt houden lukt het met het password op de achterzijde. Ook regelmatig dat de vaste telefoonverbinding uitvalt, waarbij het groene lampje op de Box 12 ook uit gaat. Ik denk niet dat een klantenservice mij hierbij gaat helpen. Ik wacht de Box12 update wel af of er verbetering optreed.

 

Inmiddels is het Wifi probleem, communicatie met de omvormer van de zonnepanelen weer gelukt, deze werkt via een 2.5 verbinding, ook na een 2 tal resets, in de modem komen lukt nog steeds niet maar ik ga er verder geen tijd meer aan besteden alles werkt weer dus ik wacht de volgende verstorende update wel weer af.

Zoek naar de volgende vraag.

 

Inloggen Box 12 lukt niet? Opgelost met een werkende work-around!

 

Waarschijnlijk werkt het dan wel.

werkende work-around!   ??? wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Dat je kunt aanloggen aan het modem! Dat is toch de bedoeling?

Je kunt ook zoeken naar work-around: soms vind de zoekmachine de volledige titel niet.

Reputatie 7
Badge +13

@Frenkiemix Wat vervelend dat je niet kunt inloggen ik zou je willen adviseren om even te kijken op de Kennisbank: Box 12: van specificaties tot instellingen. En dan onder het kopje inloggen webinterface KPN Box 12.Â