Beantwoord

Inloggen op de Experia Box V10A

  • 10 June 2019
  • 5 reacties
  • 347 keer bekeken

Na een reset van de experia V10A kan ik niet inloggen op de modem met standaard admin wachtwoord achterop de modem (instellingen wifi worden (helaas) automatisch herstelt vanuit KPN netwerk, maar dat terzijde). Wat valt er nu nog te doen?? Heb al een paar keer reset gedaan (ook via de tool) en ook allerlei standaard admin wachtwoorden geprobeerd en dus ook het admin wachtwoord achter op modem. Na 5 pogingen moet je een uur wachten.

Nieuwe modem opvragen dan maar?
icon

Beste antwoord door RBxx 10 June 2019, 17:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @i.h. je gebruikt dus het Admin password dat achterop de v10A staat?
Na een reset is dat de enige juiste toegangssleutel.
Hier een willekeurig voorbeeld van hiervan:

Pas wel op met hoofdletters en kleine letters en het verschil tussen kleine o, hoofdletter O en cijfer 0
Als dat niet werkt, heeft een moderator hopelijk een ander idee (box vervangen ??)

*Admin: reactie samengevoegd met nieuw topic.
Reputatie 7
Badge +21
@i.h., hierboven is al duidelijk aangegeven hoe je in de Experia Box kan inloggen. Je kan ook het online stappenplan gebruiken hiervoor.

Wil je even laten weten of je hier nog verdere hulp bij kan gebruiken?
het is opgelost hoor; uiteindelijk bleek de letter i erg te lijken op de letter j die ernaast stond
Reputatie 7
Badge +21
Ja, het verschil zit in de details ☺️, goed om te horen dat het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is en bedankt voor de terugkoppeling 😉

Reageer