Beantwoord

Inloggen op Experia Box lukt niet

  • 26 August 2019
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo, mij lukt dit niet. Inloggen met wachtwoord kpn gaat niet. Wat nu?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door peter-keetfm 29 August 2019, 12:19

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Welke experiabox heb je?
Een V10a. Kan wel inloggen op de Experiabox maar tijdens het uploaden de melding dat ik niet verder kan wegens technisch probleeem. Later weer proberen. Zelfde melding.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Siesje. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat het niet lukt. Zou je willen uitleggen op welke manier je dit hebt geprobeerd? In dit topic legt Ward uit hoe je kan inloggen. Laat je mij weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +24
Ik krijg de indruk dat topicstarter een service tool probeert te gebruiken. En die werken momenteel idd niet allemaal nee. Daar zit een storing in.
kun je inloggen via 192.168.2.254 in te tikken in je browser
als het goed is kun je nu inloggen
Nee het lukt me wel om in te loggen op de Experiabox maar als ik dan het WIFI wachtwoord of gebruikersnaam wil wijzigen via de tool zegt hij dat het niet verder kan wegens een technisch probleem. Klik hier om het probleem op te lossen- en vervolgens kom ik op de algemene pagina van mijnKPN. Snap er echt niets van.
kun je inloggen via 192.168.2.254 in te tikken in je browser
als het goed is kun je nu inloggen

NIET via die tool
dan moet je de instellingen in de experiabox kunnen aanpassen via het menu
http://192.168.2.254

Reputatie 7
Badge +21
@siesje We hebben geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als we toch nog iets voor je kunnen betekenen, stuur ons dan vooral een berichtje!

Reageer