Beantwoord

Inloggen op Experia Box lukt niet

  • 11 June 2021
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Mag ik even vermelden dat ik het vreemd vind dat je dit soort acties moet doen om überhaupt te kunnen inloggen en dan ook nog wordt gefeliciteerd (niet ten nadele bedoeld naar de moderator toe) met het bereikte resultaat. Het moet gewoon niet kunnen dat je een dergelijke moeite moet doen als gebruiker om überhaupt in te kunnen loggen. Ik sta nu voor hetzelfde probleem namelijk dat het apparaat het vertikt om mij toe te laten. Is daar inmiddels een structurele oplossing voor in plaats van het enkele feit dat je er een flinke tijd in moet investeren ?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [originele topic]

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 June 2021, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @PAK . Welkom op het forum.

Wat voor experiabox heb jij ? Bij een v10a zou het gewoon moeten werken met het wachtwoord wat er achterop staat. (mits je deze zelf niet hebt aangepast, natuurlijk)

Dag Erwin,

Ik heb een V10a. Ik heb nog nooit ingelogd omdat ik destijds de melding kreeg dat in verband met het verlopen veiligheidscertificaat inlog niet mogelijk was. Daarna ook nooit geprobeerd. Tot ik geconfronteerd werd met een regelmatig random uitvallend internet en er achter kwam dat het probleem met het certificaat inmiddels was opgelost en toegang tot de v10a weer mogelijk zou moeten zijn. In antwoord op je vraag:  het wachtwoord is nooit gewijzigd. Dus ik snap de reden voor het weigeren van de toegang niet.

Dus achterop jouw v10a zit een kaartje waar de wifi gegevens op staan. Achter dat kaartje staat de inlog voor de webinterface. 

Ik weet uit ervaring dat dit soms erg lastig te lezen is en er staan ook vaak leestekens in.  Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt? Heb je ook al eens, voor de zekerheid,  je v10a een harde reset gegeven?

Reputatie 4
Badge +3

als je je v10 A met een pin een reset geeft dan wordt het inlogcode weer standaard wat op de achterkant staat de webpassword

 

Dank u. Gaan wij z.s.m. checken.