Beantwoord

Inloggen op Experia Box V10a lukt niet

  • 21 January 2020
  • 2 reacties
  • 1849 keer bekeken

Ik heb herhaalde keren geprobeerd in te loggen in mijn Experia Box v10A ik ben mijn inlog wachtwoord kwijt, heb het al een paar keer geriset en het admin wachtwoord gebruikt wat achterop de box staat maar kom er niet meer in. Ik wil een buitenaf poort openen om in te loggen voor mijn beveiligings camera's

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

icon

Beste antwoord door Tycha 21 January 2020, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Yanky 

 

Kan je via http://192.168.2.254 nog wel inloggen op de webinterface van de Experia Box? Met gebruikersnaam ADMIN en een leeg wachtwoord, zou je daar de eerste keer in moeten kunnen. Je kunt dan jouw wificode lezen én zelf een wachtwoord instellen. Heb je een V10A, dan staat het wachtwoord op de sticker achter het kaartje. Je kunt er ook voor kiezen om met  servicetools het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Reputatie 7

Welkom op het forum @Yanky, Tycha beschrijft het inloggen op de verschillende modems al duidelijk. Als jij een V10a hebt, is het tweede deel voor jou van toepassing. Is het daarmee gelukt om in de modem in te loggen?