Beantwoord

inloggen op experia wifi versterker

  • 21 July 2020
  • 14 reacties
  • 1749 keer bekeken

Ik probeer in te loggen op de experia wifi versterker met naam: admin en als wacht woord het web password 

wat onder op de wifi versterker staat , toch lukt het mij niet om hier op in te loggen.

wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Wilde Bertus 22 July 2020, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u er maar 1? Of heeft u er 2?

Heeft u ooit de home app gebruikt?

Ik heb er twee en de Home app net ff gebruikt

het is me gelukt, nadat ik alles een harde reset gegeven heb, kon ik ineens wel inloggen

:-):smiley:

Hoi @Wilde Bertus . Fijn dat het gelukt is. :-)

Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.

Hoe geef je een harde reset?

Reputatie 7
Badge +24

Hoe geef je een harde reset?

Met de resetknop...

Dankjewel Nick, ik was dat even vergeten. Ik had het al eens gedaan maar het wachtwoord (web password)  blijft fout. Dus ik kom er niet in.

Misschien is het ding kapot.

Moet je een kanaalwijziging in de versterker of in de modem V10 inbrengen? Als ik het in de modem wijzig blijft het kanaal 1 als de versterker is aangesloten. Kanaal is te zien via een wifi analyser. 

Badge +19

De Wi-Fi van de v10 is uit als het goed is dus daar hoef je niets mee te doen. Je moet het webpassword gebruiken van de versterker waarvan het blauwe ledje knippert.  Er van uitgaande dat je er minimaal 2 heb.

Ik heb  maar één versterker Joep, en ondanks de harde reset kom ik er niet in. Ik begrijp dat de kanaal wijziging in de versterker moet worden gedaan. 

Badge +19

Welke WiFi versterker heb je dan? Wit vierkant van kpn?

Zwart vierkant,  Joep

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb  maar één versterker Joep, en ondanks de harde reset kom ik er niet in. Ik begrijp dat de kanaal wijziging in de versterker moet worden gedaan. 

Heeft u de resetknop ongeveer 15 seconden vast gehouden?

Reputatie 7
Badge +24

Inloggen gebeurt via http://192.168.2.150.

Het web password staat op het voetje.

 

Dank. 

Moet ik de kanalen in de Xperia Wi-Fi instellen? Of in de V10?