Beantwoord

inloggen op experiabox v10a via mijnmodem.kpn lukt niet meer

  • 4 July 2020
  • 8 reacties
  • 8161 keer bekeken

probeer in te loggen op mijn experia v10a modem via mijnmodem.kpn of https://192.168.2.254 maar kom er niet meer in krijg de melding dat de verbinding niet privé is . heb het geprobeerd via Safari en Google Chrome beide met het zelfde resultaat. ij Safari staat nog dat het certificaat verlopen is. Heb het ook geprobeerd via mijn iPhone en iPad beide met het zelfde resultaat. Heb alle virus scanners en filewal al uit gezet echter ook zonder resultaat.

Heeft iemand hier een verklaring en hopelijk een oplossing voor.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 July 2020, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

 

Zelfde verhaal hier. Daarnaast doet ook de vaste telefoon het niet meer

 

Deze site is niet veilig

 

Dit betekent mogelijk dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.

 

Ga naar uw Start-pagina
Details

Het beveiligingscertificaat van de website is nog niet geldig of is verlopen.

Foutcode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_DATE_INVALID

Aangezien deze site gebruikmaakt van HTTP Strict Transport Security, kunt u momenteel niet naar deze site gaan.

Heb idd hetzelfde... 

 

Reputatie 7
Badge +21

Jullie zijn niet de enigen. Zie dit topic: Certificaat is verlopen 

Aktie KPN is noodzakelijk, een moderator is daar al op de hoogte.

Hier hetzelfde probleem.

Zoals @RBxx al aangeeft is er een centraal topic. Hier heb ik zojuist een update in geplaatst. Tevens wat workarounds.

Reputatie 1

Hallo Erwin,

Hoe wat en waar is een update gemaakt, als het gaat om weer in de Experia Box te kunnen inloggen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Frederiko 

Volg dit centrale topic (klik hier) voor de voortgang.

Laatste update van KPN in dat topic staat hier