Vraag

Inloggen op KPN thuis app lukt niet

  • 12 May 2021
  • 11 reacties
  • 73 keer bekeken

Badge

Goedenavond,

 

Gisteren is glasvezel connectie gemaakt en het werkt super!! echt 4.0!!! De monteur heeft echt super werk geleverd.

ik krijg de KPN thuis app niet opgestart omdat het passwoord niet goed gaat.

 

Ik heb passwoord achterkant router geprobeerd en het passwoord aangepast (via IP adress) en dat werkt niet. Inmiddels ook gebeld met KPN en nieuw password gekregen wat ook niet werkt!

 

Helaas heb ik de app nodig voor passwooord veranderen,toegang,  muziek etc!! Heeft er iemand tips?????

 

Ik wil niet resetten omdat ik dan uit de lucht ben en  er via de app niet inkom om de router en de wife punten te installeren.

 

Ik ben bereid een nieuwe installatie te laten doen met nieuwe router.  Kosten zijn geen probleem als de app maar werkt zodat ik toegang etc kan doen.

Via bellen met KPN werd ik niets wijzer en wil graag ik horen of iemand tips heeft.

ik kan super goed internetten maar dat is het!

 

fijne avond/

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb passwoord achterkant router geprobeerd en het passwoord aangepast (via IP adress) en dat werkt niet. Inmiddels ook gebeld met KPN en nieuw password gekregen wat ook niet werkt!

Hier even op inzoomen. U bent naar http://192.168.2.254 gegaan. En toen? Kon u inloggen? U zegt dat u het password aangepast heeft?

Welke box heeft u? Een witte Experiabox? Of een zwarte KPN Box? 

Badge

ja ik heb ingelogd maar kom dan niet in de app

ik heb een zwarte box KPN 12

heb echt alles geprobeerd en vrees dat ik gewoon een nieuwe installatie moet gaan boeken

:grinning:

Badge

app blijft het niet doen

 

Reputatie 7
Badge +24

ja ik heb ingelogd maar kom dan niet in de app

U kunt dus inloggen op de box. Dan kunt u daar dus ook de WiFi naam en wachtwoord aanpassen. Is dat wat u wilt?

De app bied geen enkele meerwaarde tegenover gewoon inloggen op de box.

Heeft u versterkers? SuperWiFi's? Experia WiFi's? 

Badge

De app biedt functionaliteiten zoals veranderen passwoorden en toegang verlenen via QR code, gast netwerk opzeten en toegang camera’s muziek etc.

Tevens kunnen de superwifis bestuurd worden tav licht hoeveelheid, namen etc

 

zonder de app heb ik nix aan de internet connectie. de app is echt een must voor mij

 

wellicht als ik een nieuwe installatie boek met alleen een nieuwe router en een uur een monteur werkt alles

nu ben ik al meer tijd kwijt wat ik quite annoying vind

 

Badge

ik wil betalen dat is geen probleem als het maar gefixed wordt

 

Reputatie 3

Even een korte check: wanneer u probeert in te loggen geeft de app niet de mogelijkheid om een QR code van bv een blauw knipperend superwifipunt te scannen?

Dat kunt u namelijk ook nog proberen

Badge

Hi dank nee dat geeft ie niet.

 

alles is geinstalleerd door een monteur en volledig operationeel

Reputatie 7
Badge +24

ja ik heb ingelogd maar kom dan niet in de app

U kunt dus inloggen op de box. Dan kunt u daar dus ook de WiFi naam en wachtwoord aanpassen. Is dat wat u wilt?

De app bied geen enkele meerwaarde tegenover gewoon inloggen op de box.

Heeft u versterkers? SuperWiFi's? Experia WiFi's? 

Kunt u nog antwoord geven op mijn vragen?

Reputatie 7
Badge +24

De app biedt functionaliteiten zoals veranderen passwoorden en toegang verlenen via QR code, gast netwerk opzeten en toegang camera’s muziek etc.

Tevens kunnen de superwifis bestuurd worden tav licht hoeveelheid, namen etc

 

zonder de app heb ik nix aan de internet connectie. de app is echt een must voor mij

 

wellicht als ik een nieuwe installatie boek met alleen een nieuwe router en een uur een monteur werkt alles

nu ben ik al meer tijd kwijt wat ik quite annoying vind

 

Met uitzondering van de qr code kan alles wat u hier noemt zonder de app.

En hoe bezoekers toegang geven via qr-code werkt weet ik niet precies, maar voor een laptop werkt het sowieso al niet volgens mij. En op de mobiel moet de bezoeker volgens mij wel de KPN app geïnstalleerd hebben. Maar hoe vaak komt het nu nog voor dat iemand WiFi wil op zn mobiel? Iedereen heeft 4G.

Sowieso is een wachtwoord voor een gastennetwerk meestal iets makkelijks wat je 3x sneller ingetikt heb dat dat je met die app en qr code zit te knoeien.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u SuperWiFi's? Probeer dan eens: http://192.168.2.151.