Beantwoord

Inloggen op Kpn wifi versterker

  • 30 June 2019
  • 13 reacties
  • 1373 keer bekeken

Is er een manier om je inlogcode te achterhalen van de WiFi versterker van KPN ?
deze is helaas niet meer leesbaar aan de onderkant van de voet en nu deze versterker is gereset vraagt die om origineel wachtwoord maar dat kan ik dus niet meer lezen en nu niet meer gebruiken helaas
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 July 2019, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marco, welkom op het forum.

Gaat het hier om de witte versterker van ons en bedoel je hiermee het wachtwoord van de WiFi verbinding of van de interface van de modem zelf? Dat van de WiFi verbinding wordt overgenomen vanuit de modem zelf nadat de versterker opnieuw is gekoppeld. Het wachtwoord van de interface niet, die kan ik niet op afstand uitlezen en heb het ook niet voor je.

Wat probeer je precies te bereiken? Misschien kan ik iets anders bedenken.
Ik probeer idd te bereiken dat ik kan inloggen op de WiFi versterker aangezien de code niet werkt die ik heb na het apparaat gereset te hebben en zoek daar oplossing voor maar u zegt dus dat deze gewoon uitgelezen kan worden ? Kan de KPN monteur dit want dan maak ik afspraak daarvoor
Reputatie 7
Badge +24
Dat heb ik dan verkeerd geformuleerd. Ik ben bang dat er hier geen oplossing voor is. Verbinden kun je nog wel doen met WPS of met de gegevens die vanaf de Experiabox worden overgenomen. Meer opties zijn er simpelweg niet.
beetje raar dat er maar 1 inlogcode gegeven wordt aan de onderkant van het apparaat nu dat dit niet meer leesbaar is kan ik dus niks meer met apparaat en moet ik verplicht nieuwe kopen die jullie niet meer hebben in het wit
beetje geld klopperij van KPN en zeer slechte service
aangezien u deze code wel heeft maar niet kan geven om privacy redenen al weet ik niet welke privacyredenen dat zijn want apparaat heeft geen opslag voor gegevens
Hallo @MarcoWolfs en @Alex_P ,
bestaat het hulpprogramma KPN Assistent niet meer, waarmee je de inloggegevens kon achterhalen?
Reputatie 7
Badge +24
... aangezien u deze code wel heeft maar niet kan geven ...

Ik denk dat KPN die code ook niet heeft. Hoe kom je er bij dat ze die code zouden hebben? Die code is voor elk apparaat uniek en KPN heeft daar echt geen lijstje van liggen hoor 😄

... aangezien u deze code wel heeft maar niet kan geven ...Ik denk dat KPN die code ook niet heeft. Hoe kom je er bij dat ze die code zouden hebben? Die code is voor elk apparaat uniek en KPN heeft daar echt geen lijstje van liggen hoor 😄

Tuurlijk hebben ze die, ze slaan alles op in hun database.
Reputatie 7
Badge +24


... aangezien u deze code wel heeft maar niet kan geven ...Ik denk dat KPN die code ook niet heeft. Hoe kom je er bij dat ze die code zouden hebben? Die code is voor elk apparaat uniek en KPN heeft daar echt geen lijstje van liggen hoor 😄
Tuurlijk hebben ze die, ze slaan alles op in hun database.

Ja droom verder. Ben je goed in ...
Reputatie 7
Badge +24
Allen, ik zal dit even duidelijk vermelden: de inlogcode/wachtwoord voor de interface hebben wij niet, bewaren wij niet en kunnen en mogen het ook niet achterhalen. Dit is de inlogcode die gekoppeld is aan het apparaat en heeft niets met de werking van het netwerk te maken.



... aangezien u deze code wel heeft maar niet kan geven ...Ik denk dat KPN die code ook niet heeft. Hoe kom je er bij dat ze die code zouden hebben? Die code is voor elk apparaat uniek en KPN heeft daar echt geen lijstje van liggen hoor 😄
Tuurlijk hebben ze die, ze slaan alles op in hun database.


Nee, dat is pertinent niet waar. Hetzelfde zul je hebben bij een aanschaf van een router/versterker bij een Media Markt of Cool Blue om maar wat te noemen. Koppelen zal nog wel lukken met de WPS knop. Meer kan ik er helaas niet van maken.
Hallo @MarcoWolfs en @Alex_P ,
bestaat het hulpprogramma KPN Assistent niet meer, waarmee je de inloggegevens kon achterhalen?

Hallo @Alex_P , krijg ik hier nog antwoord op s.v.p.?
Reputatie 7
Badge +24

Hallo @MarcoWolfs en @Alex_P ,
bestaat het hulpprogramma KPN Assistent niet meer, waarmee je de inloggegevens kon achterhalen?
Hallo @Alex_P , krijg ik hier nog antwoord op s.v.p.?


Sorry, over het hoofd gezien. Dat heeft nooit hiervoor gewerkt, zover ik weet. Wel voor de WiFi gegevens. SSID en de mogelijkheid om het wachtwoord/WPA key te wijzigen. Dat bestaat nog steeds, is een online tool geworden.


Hallo @MarcoWolfs en @Alex_P ,
bestaat het hulpprogramma KPN Assistent niet meer, waarmee je de inloggegevens kon achterhalen?
Hallo @Alex_P , krijg ik hier nog antwoord op s.v.p.?
Sorry, over het hoofd gezien. Dat heeft nooit hiervoor gewerkt, zover ik weet. Wel voor de WiFi gegevens. SSID en de mogelijkheid om het wachtwoord/WPA key te wijzigen. Dat bestaat nog steeds, is een online tool geworden.

Hallo @Alex_P
Oké, duidelijk, bedankt voor je reactie.
Ik ben nog niet zo thuis in de KPN-tools omdat ik officieel nog bij Telfort hoor en dus (nog) niet van de verschillende tools gebruik kan maken.
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, ik maak het graag duidelijk. 🙂