Vraag

Inloggen op mijn router

Hallo mensen,

Ik heb al meerdere keren geprobeerd op mijn experiabox v10 in te loggen, maar dit lukt niet. Ik heb een leeg veld, kpn, 123 etc. geprobeerd, maar niks werkt. Ook heb ik de experiabox al een keer gereset, maar dit hielp ook niet. Hij blijft aangeven dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingevuld. Ik heb de experiabox rechtstreeks op mijn pc aangesloten. Wie heeft hier een oplossing voor.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Dylantje222
De eerste keer dat je op je Experiabox inlogt moet je geen wachtwoord invullen
daarna vraagt de EP zelf om een wachtwoord aan te maken.
Ben je je wachtwoord kwijt dan kun je hem opnieuw instellen door met een paperclip of iets dergelijks in het gaatje aan de achterkant (waar Reset bij staat) een schakelaartje in te drukken en deze vast te houden tot het powerlampje rood wordt, dan direct loslaten.
Het opstarten duurt dan wat langer dan normaal.
Let op je bent dan wel je eventuele zelf gemaakte instellingen kwijt.
Daarna de eerste keer wederom inloggen zonder wachtwoord.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Dylantje222, welkom op het Forum!
De manier die je omschrijft zou wel moeten werken! Na de handmatige reset hoef je GEEN wachtwoord in te vullen op het moment dat je gaat inloggen op het modem. Wil je dit misschien nogmaals proberen? Want dit moet wel lukken.. Ik hoor het graag!
Ik wil weten of er vandaag een monteur komt n.a.v. storing na overzetten van onsbrabantnet naar kpn 2 dagen geleden, zie notities van monteur Marjon. Zou gisteren al opgelost worden. NIEMAND GEWEEST.
Reputatie 7
Badge +16
Wat een ellende allemal, TiesKr. Ik zie dat je gisterren ook telefonisch contact hebt gehad?
Zo te zien is er opnieuw een monteur ingepland voor vandaag klopt dat?

Reageer