Beantwoord

Inloggen op V10

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

ik heb vorige week maandag een nieuwe router gekregen de monteur heeft de instellingen gekopieerd naar de nieuwe router maar nu kan ik niet inloggen in de nieuwe router want hij pakt wacht niet wat ik had.

ik had eerst een experia V8 nu een V10

groeten Jan Kluin

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door huistijger 20 January 2020, 13:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Jan. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in jouw nieuwe Experiabox. Wanneer je voor de eerste keer inlogt in het modem wordt er gevraagd om een nieuw wachtwoord aan te maken. Heeft de monteur zelf een wachtwoord aangemaakt of heeft hij aan jouw gevraagd wat het wachtwoord moet worden? Heb je KPN of Admin geprobeerd? Als het niet lukt om in te loggen zal je de Experiabox moeten resetten. Je kan na een reset zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. Helaas gaan jouw instellingen dan wel verloren. :disappointed_relieved:

Ik heb alles al geprobeerd ik heb de modem al driekeer gereset alles blijft bij oude ik heb kpn admin ook geprobeerd maar dat werkt ook niet ik weet het niet meer wat ik nog kan doen.

Groeten Jan Kluin

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dusty 
Is het niet een V10 A ?
Let op de A

Daar staan n.l. de inloggegevens achter op de V10A op een kaartje.
Schuif het kaartje er uit en op de achterkant staan de gegevens.
Let wel dit geldt alleen voor de V10A niet voor de V10

De V10 reset je door achterop in het gaatje een paperclip te steken en het schakelaartje ingedrukt houden tot het powerlampje rood wordt.

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt om in te loggen in de webinterface van jouw ExperiaBox? 

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt om in te loggen in de webinterface van jouw ExperiaBox? 

Ik ga er vanuit dat het antwoord van @huistijger jouw vraag heeft beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reageer