Beantwoord

Inloggen op WIFI lukt niet met de telefoon

  • 28 August 2020
  • 4 reacties
  • 654 keer bekeken

We (mijn vrouw en ik) kunnen beiden niet meer inloggen op ons WIFI netwerk. Kregen o.a. de foutmelding(en), - wachtwoord niet correct (terwijl die wel goed is). - Toegang ontzegt, - Tijd to verbinding met …. is verlopen. Verbinding mislukt.   Waar gaat het hier mis???

We hebben alles al een keer gereset en/of spanningloos gemaakt voor een langere periode. Helaas zonder succes. 

Beiden hebben we ter info een Huawei telefoon 

 

Waar gaat het hier mis??

icon

Beste antwoord door Inloggen op WIFI lukt niet 14 September 2020, 20:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Inloggen op WIFI lukt niet en welkom hier op het KPN forum!

 

Dat is natuurlijk onhandig dus goed dat je hier melding van maakt. Hoe zit het met andere apparaten in huis, kunnen die nog wel met de Wi-Fi verbinden? Ik durf vanaf hier niet meteen te zeggen waar het mis gaat maar ben er van overtuigd dat we dit kunnen oplossen. Als je met beide telefoons probeert in te loggen en bij beide wordt aangegeven dat het wachtwoord niet correct is, denk ik toch dat we hier in eerste instantie naar moeten kijken. Het kan zijn dat het wachtwoord ooit is aangepast en dat deze door de reset weer terug is gesprongen naar de fabrieksinstellingen. Op zo'n moment dien je het wachtwoord te gebruiken die op achterop de Experia Box staat (wireless key). Zou je dat eens kunnen controleren?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Inloggen op WIFI lukt niet , ik heb niks meer van je gehoord en ga het topic daarom sluiten. Hopelijk heb je toch iets gehad aan de informatie uit mijn vorige bericht en is het probleem inmiddels verholpen!

Sorry voor de late reactie, maar we hadden het probleem dezelfde avond al zelf opgelost. 

Ons (oude) wachtwoord dat we met 1000% zekerheid invulde werd niet geaccepteerd. Ben toen ingelogd via mijn PC en heb het wacht woord vernieuwd. Toen konden we er allemaal weer in. Waarom de wifi ons wachtwoord niet accepteerde, blijft een groot vraag teken. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Inloggen op WIFI lukt niet en bedankt voor de terugkoppeling :) Fijn om te lezen dat je het probleem inmiddels hebt weten te verhelpen! Waarom de Wi-Fi het eerdere wachtwoord niet accepteerde, is ook voor mij een raadsel om heel eerlijk te zijn. Omdat het probleem is verholpen, sluit ik het topic. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu wil ik je in ieder geval een hele fijne dag toewensen!

Reageer