Beantwoord

Inloggen router lukt niet

  • 25 November 2021
  • 3 reacties
  • 594 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag inloggen in mijn router http://192.168.2.254/ alleen ik kan de gebruikersnaam niet veranderen want er staat Admin en wachtwoord weet ik niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Groeten,

Olav
 

Goedemorgen Olav,

Welkom op het forum!

Lastig dat het inloggen op je Experiabox niet lukt!

Als je voor de eerste keer inlogt op je Experiabox is het wachtwoord zoals Gerard aangaf mogelijk 'kpn', of er zit geen wachtwoord op! Je kunt in het tweede geval het wachtwoordveld leeglaten, en op 'login' klikken. Vervolgens zal je gevraagd worden om zelf een wachtwoord in te stellen.

Zie eventueel ook deze pagina. Laat je me weten of het inloggen gelukt is?

Met vriendelijke groet,

Koen

 

Genoemde link (‘deze pagina’) werkt niet/leidt naar een lege pagina

 

En ook ik kom met een Admin account (die ik niet kan veranderen) en de standaard wachtwoorden (kpn, of leeglaten, of 1234, of Admin) die gesuggereerd zijn er niet in…..

 

Groet

John

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Wayman 25 November 2021, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Om welk type modem gaat het? Op de V10 is er voor de eerste keer inloggen geen wachtwoord. Bij de V10a en de Box12 staat het op de achterkant van het modem.

De V10 

ik heb m digitaal ge-reset en town ik had idd geen wachtwoord nodig (1e keer klaarblijkelijk) 

 

dank

John

Reputatie 7
Badge +24

De V10 

ik heb m digitaal ge-reset en town ik had idd geen wachtwoord nodig (1e keer klaarblijkelijk) 

 

dank

John

Opgelost dus?