Beantwoord

Inloggen Thuis app lukt niet met beheerderswachtwoord

  • 15 May 2021
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

In de App moet in toegang maken tot mijn wifinetwerk met het Beheerderswachtwoord

 Wat ik ook probeer ik kan niet inloggen. Ook de expediabox gersette en nieuwe wachtwoorden aangemaakt. Het lukt niet en ook niet via de web.

In de KPN Thuis app en ook admin password webinterface lukt het dus niet om in te loggen.

Kan ik de wifi punten resetten en dan het wachtwoord achter het lipje gebruiken? Of is er wellicht een andere manier om achter je wachtwoord te komen.  

 Kan ik ook de wiffi-punten terugzetten naar fabrieksinstellingen en ze opnieuw instaleren?

 

 De WIFI doet het dus prima alleen kan ik geen toegang krijgen tot mijn netwerk. Ik gebruik de super WIFI punten  Hoe kan ik achter het wachtwoord komen…

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 May 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

superwifi punt resetten beide. en dan 1 aansluiten. inloggen met de webpassword van de achterkant. dan de 2e aansluiten

Reputatie 7
Badge +19

Welkom @frankkuijper59!

Ik zie dat @Darkie117 je al op weg geholpen heeft. Ik voeg hier graag nog even iets aan toe :) Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi. Het kan dus inderdaad helpen om je SuperWiFi te resetten en het daarna opnieuw te proberen. We hebben een handig topic over het instellen en gebruiken van SuperWiFi, daar kan je alles nalezen. Laat je ons hier weten of je eruit gekomen bent, of dat je nog vragen hebt?

Als ik de super wifi punten ga resetten moet ik ze dan eerst loskoppelen van de expediabox en daarna opnieuw verbinden of kan dat gewoon terwijl alles aangesloten is. Ik las dat ik alleen de master hoef te resetten. 

Kan ik daarna weer gewoon de app gebruiken?

Reputatie 7
Badge +19

@frankkuijper59 Klopt, je hoeft alleen de master te resetten! Dan resetten de andere SuperWiFi's allemaal automatisch. Je kunt ze dus gewoon aangesloten laten, anders werkt dit niet. Je kan de app daarna ook gewoon gebruiken. Je moet hoogstens opnieuw inloggen, maar misschien is dit niet eens nodig. Laat maar weten of het is gelukt.

Het wifi punt gereset.

Kniperde paars

Daarna groen knipperen snel en langzaam 

Daarna led uit

Wel wifi verbinding?

Maar kan niet op de thuis app inloggen 

 

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me dat je alle SuperWiFi's moet resetten. Eerst allemaal de utp kabel loskoppelen,  dan resetten met paperclip, ongeveer 15 seconden vast houden. En dan 1 aansluiten zoals @Darkie117 zegt, eerst proberen hierop in te loggen via de webinterface. Dat moet lukken. Met het Admin Password. 

Reputatie 7
Badge +24

Op het moment dat je alleen de master reset, op dat moment word domweg een andere bekabeld aangesloten SuperWiFi de master. Met hetzelfde voor u onbekende beheerderswachtwoord. 

Het is gelukt!!!

Dank jullie wel voor je hulp.

Mooi dit forum!

 

Reputatie 7
Badge +19

@frankkuijper59 Fijn om te horen en dank voor de terugkoppeling! Je weet ons hier te vinden :)