Beantwoord

Inloggen van de V10, krijg dan en melding

  • 6 July 2020
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb echt ie vreemds, iedere keer als ik inlog krijg ik dit te zien:

Terwijl niemand kan inloggen, alleen ik. Me andere apparaten zijn uit. Ik mag aannemen dat ik niet gehackt word?

 

UPDATE: Nu geeft ie dit bericht weer niet, ik snap er niks meer van. 

icon

Beste antwoord door RBxx 6 July 2020, 19:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie maar één mogelijkheid @Dennis Schreve 

Was je soms kort daarvoor al een keer ingelogd en heb je dat scherm per ongeluk “wegggeklikt” zonder uit te loggen? Je kan maar 1 keer tegelijk inloggen. Na enige tijd (paar minuten) volgde een time-out en werd die sessie automatisch uitgelogd. Daarom kon je later weer inloggen.

Reputatie 7
Badge +22

Vind het wel apart, want ik was maar op 1 apparaat ingelogd, en niet op een ander apparaat. Want hij zegt dat een ander apparaat aan het configureren is, maar dat is niet zo. Ik weet een hoop, maar hier gaan bij mij ook de vraagtekens komen. En later deed ik weer inloggen, en toen kwam die niet meer met die melding. 🤔

Reputatie 7
Badge +21

Het gaat ook fout als je twee sessies op hetzelfde apparaat hebt Dennis. Als je inlogt in de eerste sessie en dan dit scherm “wegklikt", dan krijg je bij inloggen in de tweede sessie ook deze foutmelding.

Het ip-adres 192.168.2.5 in de afbeelding is dat niet gewoon het LAN adres van jouw computer?

Reputatie 7
Badge +22

Het ip-adres 192.168.2.5 in de afbeelding is dat niet gewoon het LAN adres van jouw computer?

Dat kan ik dus niet zien, ik kan nog een keer in de modem lijken:

Helaas geeft ie niet aan welk apparaat dat is. :wink:

Reputatie 7

Hey @Dennis Schreve, ik vermoed dat RBxx gelijk heeft, je hebt een eerdere sessie niet (volledig) afgesloten waardoor je er even niet op kon inloggen. Dat is het meest voor de hand liggende wanneer jij ook de enige bent die de inloggegevens kent / beheert van het modem. Gaat alles nu weer goed?

 

Reputatie 7

Hey Dennis, ik neem aan dat alles nu weer goed functioneert ;) Topic sluiten?

Reageer