Beantwoord

Inloggen wifi versterker lukt niet

  • 23 November 2019
  • 9 reacties
  • 238 keer bekeken

Inloggen zwarte wifi versterker lukt niet. Zegt dat het wachtwoord niet klopt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 November 2019, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Het wifi wachtwoord ? Als je deze ooit zelf hebt aangepast dan zal je nu het wachtwoord van de 2,4 ghz moeten gebruiken beide banden zijn sinds een update gekoppeld.

 

Gaat het om het beheerswachtwoord dan degene die onderop de Experia Wifi staat, dat hangt nu wel af via welk fysiek toestel je het beheer doet.

Ik heb de wifi versterker moeten resetten, waardoor deze terug is in fabrieksinstellingen. Dus zou ik het wachtwoord aan de onderkant op de sticker moeten gebruiken waarbij staat “Web password”

Deze heb ik ingevoerd terwijl ik op die versterker aangesloten ben op wifi. Maar hij zegt dat het ww niet klopt.

 

Dat kan kloppen het web password is om in de beheerspagina te komen. Je zou het wachtwoord moeten gebruiken waarmee je via de experiabox kon inloggen het wifi wachtwoord van het zwarte kastje is nu gelijk aan die van de experiabox.

 

Als het gaat om de instellingen dan zou het wachtwoord onderop moeten werken.

Top. Ga ik dat even proberen. Alleen moet ik nu even 935 seconden wachten… Ik ben even geblokt vanwege verkeerd wachtwoord. Hahaha.

 

Om misverstanden te voorkomen dit wachtwoord of voor de wifi verbinding zelf?

 

Het gaat inderdaad om dit wachtwoord voor de instellingen. Helaas geeft het systeem aan dat het wachtwoord niet klopt. Alles klopt echt, met kleine letters en hoofdletters.

 

Het is gelukt via de app van KPN! Dankjewel voor je hulp!

Fijn dat het alsnog is gelukt. 

Goed om te lezen dat het allemaal is gelukt. Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden.