Beantwoord

Instabiele verbinding sinds V10A

• 2 december 2018
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Ook hier sinds de komst van het nieuwe v10a modem alleen maar problemen. Tv beeld bevriest van tijd tot tijd. Wi-Fi valt geregeld weg en dezelfde problemen die al worden genoemd. Alles geprobeerd, volgens alle testen werkt alles normaal. Ook volgens KPN medewerker aan de telefoon. Enigste optie is een monteur te sturen. Met het oude v9 modem werkte alles perfect. Spijt als haren op mijn hoofd die teruggestuurd te hebben. Situatie zal ik niet te lang laten duren. Komt er geen oplossing, dan stap ik op korte termijn over....

Admin: Bericht afgesplitst van Slechtere WiFi sinds Experia Box V10A | KPN Community
icon

Beste antwoord door Erik_ 11 december 2018, 11:47

Je hebt niet meer gereageerd, dwatson. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Zo niet, reageer alsnog 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi dwatson, welkom op het forum! Jammer te horen dat je sinds de nieuwe Experia Box juist problemen hebt. Graag kijk ik hier met je naar om te zien hoe we dit kunnen gaan oplossen. Kun je me iets meer vertellen over hoe de boel er bij jou thuis uitziet? Hoe is de tv ontvanger aangesloten op de Experia Box: met een kabel rechtstreeks, of zit er nog iets tussen (switch, draadloze verbindingsset). Je geeft aan alles te hebben geprobeerd, ik weet niet precies wat dat betekent, dus ik ga je toch vragen om dit wifi stappenplan te doorlopen. Als je die al gebruikt hebt hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, dwatson. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Zo niet, reageer alsnog 🙂

Reageer