Beantwoord

installatie glasvezel

• 23 May 2015
  • 6 reacties
  • 305 keer bekeken

Hallo,

binnenkort wordt mijn internetabonnement van KPN omgehangen naar een glasvezelabonnement. Ik heb van KPN al het installatiepakket ontvangen en de glasvezelverbinding is al aangeleged. Ik mis echter een nieuwe Experia box en een nieuwe tv ontvanger voor mijn nieuwe abonnement.

Hoor je deze te ontvangen bij het overstappen naar Glasvezel?

alvast dank voor uw reactie!

Mvg, Martin

icon

Beste antwoord door Koen_1 29 May 2015, 13:11

Goedemiddag Martin,

Welkom op het forum!

Ondanks dat je huidige apparatuur op zich wel geschikt is voor glasvezel, had je wel een nieuwe Experiabox en nieuwe tv ontvangers moeten ontvangen bij je nieuwe abonnement! Ik heb je de betreffende apparatuur daarom zojuist alsnog opgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Welke experiabox heeft u nu?

Ik weet niet of u een hoort te krijgen, maar als u al twee ontvangers heeft en een experiabox die u snelheid aan kan is er geen probleem.
Ik denk dat andere forumleden/webcare medewerkers u wel kunnen vertellen of u een nieuwe experiabox moet ontvangen.

Robin
Robin,

dank voor je reactie.

Momenteel heb ik de experiabox v8.

groet,

Martin

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Misschien had je al dingen opgezocht over de V8, maar deze heeft gigabit poorten, en kan maximaal 300Mbit via WiFi. Alleen de V10 kan sneller via WiFi, maar deze wordt nog niet aan klanten uitgegeven. Dus je zou gewoon je V8 kunnen blijven gebruiken.

Robin
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Martin,

Welkom op het forum!

Ondanks dat je huidige apparatuur op zich wel geschikt is voor glasvezel, had je wel een nieuwe Experiabox en nieuwe tv ontvangers moeten ontvangen bij je nieuwe abonnement! Ik heb je de betreffende apparatuur daarom zojuist alsnog opgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Beste Koen,

hartelijk dank voor je reactie en het toesturen van de apparatuur!

groet,

Martin

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Martin,

Graag gedaan!

Als er in de toekomst iets is, weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer