Beantwoord

Installatie monteur bestellen

  • 6 January 2020
  • 22 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik weet niet hoe t moet

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door DianaMaureen 13 February 2020, 17:36

Bekijk origineel

22 reacties

Ik kan t niet zelf aansluiten

Graag een monteur zsm.. 

Ik heb  Internet. TV en telefoon bij jullie besteld Vandaag is ingangsdatum.

 

Mvrgr

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DianaMaureen. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om zo snel mogelijk een monteurs afspraak in te plannen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Wat is de kpn forum profile.. Dat is dit toch?

Reputatie 7
Badge +21

Als je op deze link klikt kom je in jouw KPN Forum profiel uit. 

Als t goed is Heb Ik mijn. Profile met Adres en klantnr Ingevuld op t Forum veld. 

Graag uw reactie of t goed is gedaan en dat er een afspraak voor monteur zsm geplaatst kan worden? 

Mvrgr

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist doorgegeven aan een achterliggende afdeling dat je een afspraak wilt met één van onze monteurs. Er wordt zo snel mogelijk contact met jou opgenomen. 

Ik kan t niet zelf aansluiten

Waar kom je niet uit? Misschien kan ik jou verder helpen:slight_smile:

 

Ik wacht telefoon af Ik hoop dat t niet te lang zal duren.

Dank u wel voor uw hulp

Reputatie 7
Badge +21

Dat is goed. Zover ik weet is het op dit moment druk bij onze monteurs afdeling. Het kan dus even duren voordat er een monteur bij jou langskomt. Als je het toch wilt proberen om het zelf aan te sluiten met onze hulp, dan horen we dat graag van je!

Ik wacht op De monteur.. 

 

1e monteur. Op 12januari geweest om te installeren.. Is helaas niet gelukt.. Daarna kwam een andere firma de internetaansluiting repareren, 

14 januari gebeld voor een monteur   zou bericht krijgen en of gebeld worden

16 januari Nog geen monteur gezien of gebeld

17 januari Nog steeds geen monteur gezien of gebeld en geenszins een berichtje of terugkoppeling gekregen. 

Heb Tevens klacht ingediend wordt ook niks mee gedaan zou berichtje krijgen. 

Ik was 40jaar lid van Ziggo en Heb dit nooit meegemaakt.. Voor t eerst bij Kpn en Hoopte op zijn minst dat Ik er op vooruit ging.. Graag uw reactie... 

Ik zou  ook TV op De 6e binnenkrijgen is ook niet gebeurd, blijkt pas na 3wk . Ben erg teleurgesteld en verdrietig... 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DianaMaureen. Ik heb jouw bericht samengevoegd met dit topic. Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zoals ik het bekijk is jouw verbinding al opgeleverd en kan je alles aansluiten. Heb je de ExperiaBox al aangesloten? Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Als je er niet uitkomt dan kan ik voor jou uitzoeken of ik een installatie monteur voor jou kan inplannen. Ik zie dat mijn collega's een noodpakket hebben verstuurt naar de Primera, heb je dit pakketje al opgehaald? Ik hoor graag van je!

Goedenavond Vikash,

Dank je voor je reactie. Een noodpakket Heb Ik Al gehad en Inmiddels terug gestuurd. Kon in t weekend alleen npo1.. 2..3 ontvangen..

Nadat de internetreparatie is gedaan meteen met De klantenservice gebeld.. Ik wacht dus Nog steeds op n monteur.... 

 

NB

Ik krijg geen verbinding met mijn (2e)box op De bovenste verdieping (zolder) had meteen gebeld met jullie servicedesk…zie tekst hier voor. Even ter correctie de 1e monteur die kwam de 10e niet de 12e...liet alles liggen zoals hij t geopend had en vanuit gaande dat hij of iemand anders t zou afmaken.. Nadat de internetreparatie zou zijn gedaan... 

 

 

Goedemiddag Vikash, 

Nog geen bericht gehad. Wacht Nog op n monteur.

 

Mvrgr

Diana

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je nog geen tv kan kijken op zolder. Loopt er al wel een netwerkkabel naar zolder of ga je de ontvanger aansluiten d.m.v. een draadloze verbindingsset? 

Ik heb zojuist opnieuw doorgegeven dat je nog steeds op een monteur wacht. Mijn collega's nemen opnieuw contact met jou op. Laat je mij weten wanneer er een afspraak is ingepland? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Goedemorgen Vikash,

Dank nogmaals voor je bericht.. Ik zal je op De hoogte houden. Zodra er een planning bekend is. 

 

Vriendelijke groet, Diana

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @DianaMaureen. Ik hoop dat je zo snel mogelijk een monteur op bezoek krijgt! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @DianaMaureen. Ik hoop dat je zo snel mogelijk een monteur op bezoek krijgt! :slight_smile:

Hoi @DianaMaureen. Is er een monteur bij jou langs geweest en kan je inmiddels gebruik maken van onze diensten?

Goedemorgen Vikash,

Ja ik zou je idd nog op de hoogte houden. 

Er is/was veel aan de hand.. Monteur is langs geweest (met hulp van mijn vriend) heeft dit alles 2dgn in beslag genomen. 

De verbinding is aangelegd. Alles deed t perfect op t moment dat de monteur er was. 

Totdat ik savonds op zolder tv wilde kijken kreeg ik foutmelding. 843..??? 

De volgende dag kpn hulpservice gebeld en geprobeerd maar de foutmelding bleef.

Morgenochtend komt er dan weer een monteur en ik hoop dat t hierna wel opgelost is met alle problemen die zich tot nu toe hebben voorgedaan! De levering van de toegezegde TV is nu voor de 3e keer (3 x 3 weken achter elkaar) uitgesteld! Voor mij persoonlijk een dieptreurige handelswijze van het grote KPN! Het lijkt op "misleiding" van klantenwerving! Hopelijk wordt dit heeel snel opgelost, gezien ik mij dan helaas, op een andere wijze zal moeten laten vertegenwoordigen! Ben er echt moe van geworden en teleurgesteld!!! Het is voor mij voldoende geweest! Voorzover de continuing story van de KPN! 

Mvrgr

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @DianaMaureen Omdat Vikash enkele dagen vrij is, krijg je van mij een bericht. Als  ik het zo lees heb je behoorlijk wat gedoe achter de rug. Ik zie dat er op de 11e een monteur langs is geweest en ik zie ook de melding staan dat de ‘storing opgelost’ zou zijn. Klopt dat ook? Werkt alles nu weer zoals het moet? Ik kan niet precies zien wat er allemaal is gebeurd en waar het aan gelegen heeft, maar ik hoop van harte dat alles nu eindelijk is opgelost. 

Goedemiddag Bart, 

Eindelijjk is t euvel opgelost. Ja t heeft te lang geduurd. Ik hoop dat er verder geen obstakels meer komen. De laatste monteur zei dat de verbinding naar de bovenste verdieping niet helemaal goed doorverbonden was door zijn collega 

Ik wacht nu nog even af of het pakket van digitenne opgelost  is. Want dat schijnt niet gearriveerd te zijn ik heb het sinds 17januari al teruggestuurd en had ook het bewijsnr van Post. Nl doorgegeven. Nog steeds krijg ik de melding dat ik t niet heb geretourneerd, dat is behoorlijk frustrerend.. Ook omdat mij gegarandeerd is dat ik die onterechte melding niet meer zou krijgen.

Hopelijk dat t nu allemaal stopt. Dit was geen aangename kennismaking met Kpn..  Had dit nooit  gemaakt. Na 40jaar Ziggo... 

In ieder geval dank jullie wel voor t beantwoorden en zoeken naar oplossing.. 

 

Met vriendelijke groet

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @DianaMaureen Dank voor je bericht terug en goed om te horen dat het nu allemaal in orde lijkt. Laat het gerust weten als er toch dingen spelen waarbij onze hulp vereist is. Je hebt je noodpakket teruggestuurd? Je hebt in in elk geval het retourbewijs en dat is belangrijk. Jammer dat je zo'n slechte start hebt gehad. Laten we hopen dat het vanaf nu dan alleen maar goed blijft gaan! 

Reageer