Vorige week is er een monteur geweest om kabels te trekken voor glasvezel, helaas bleek er in de centrale iets niet helemaal te werken, maar hij zou alles in orde maken zodat we alleen hoefden in te pluggen. We zouden hierover gebeld worden. Niets meer gehoord, uiteindelijk zelf maar gaan bellen afgelopen dinsdag, toen werd er verteld dat we pas 14 Â mei een monteur konden verwachten, eerder kon niet ivm drukte. Een monteur aangesproken op straat over de gang van zaken, hij vertelde dat we het NT kastje missen, dat had de monteur moeten installeren
Nog een keer bellen met KPN….toen werd er verteld dat ze niet eerder kunnen komen omdat het signaal pas op 14 mei ingaat. Vreemde en slechte communicatie met de klantenservice, als ik zelf niet had gebeld had ik waarschijnlijk nog steeds geen afspraak.
Kan iemand mij verder helpen? Ik krijg op dit moment steeds minder vertrouwen in het hele gebeuren.Â
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel