Beantwoord

Installatie pakket nog niet ontvangen

  • 18 September 2019
  • 9 reacties
  • 244 keer bekeken

Het is vandaag 1 werkdag voor aansluiting maar mijn installatiepakket is nog niet geleverd. Kunnen jullie me hiermee verder helpen? Via mail kan ik mijn bestelling ook niet traceren omdat hier een foutmelding wordt weergegeven.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 September 2019, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Rickyy2727 . Welkom op het forum.
Dat gaat allemaal wel heel krap, zo. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Profiel aangepast
Dank daarvoor! Ik zie een bestelling met als wensdatum 26-09. Het kan dus kloppen dat het pakket er nog niet is.
Heb jij een andere datum doorgekregen? Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat ik nergens een bevestigingsbrief kan vinden. Heb jij die wel gehad?
Ik heb een bevestiging via mail ontvangen. Maar hierin geen datum van aansluiting, aan de telefoon was mij 19-9 verteld.
Is het mogelijk om eerder dan 26-9 aangesloten te worden? Liefst asap zodra het pakket er is
Leuk je gesproken te hebben. We hebben even de puntjes op de i gezet.
Samengevat: jouw woning deelt een is/ra punt en daarom is de order initieel uitgevallen. Het adres van waar jij woont heeft geen eigen aansluiting. Mijn collega heeft deze opnieuw in het systeem gezet op het juiste adres. Hieruit zal ook z.s.m. het pakket verstuurd worden.
Het is nu raadzaam om een monteur de zaak aan te laten sluiten om teleurstelling te voorkomen. Wij hebben de monteur ingeboekt op 27-09 tussen 10:00 en 12:00
Laat je weten hoe het afloopt?
Ik zie een actieve lijn en een gereedmelding door de monteur. Klopt het dat jij nu diensten hebt, @Rickyy2727 ?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het weten!
hallo erwin,
ik heb al 2 dagen geen internet of tv thuis. Wilde zeker een positieve reactie achter laten maar helaas ik ben alweer 2 dagen aan t kloten hiermee en de installatie is een week geleden...
Oef. Dat is waardeloos! Ik zie dat je contact gehad hebt met een collega en deze heeft een monteur aangestuurd voor vandaag. Ik hoop dat het probleem vanmiddag is opgelost!