installatie PC-veilig mislukt

• 7 juni 2015
  • 1 reactie
  • 384 keer bekeken

Hallo,

Sinds een week kan ik niet meer goed PC Veilig op. Ik zie niet meer eens dat het van KPN is.

Tevens staat ineens ook alles in zijn engels. Dat was eerst niet geval.

Ik wilde dus graag dat herinstalleren echt dit lukt mij niet. Ik krijg het PC Veilig er niet af.

Zelf ik nog wel steeds de activatiecode in handen. Kunnen jullie op afstand voor mijn opstarten en wijzigen eventueel met een nieuwe activatiecode ?  Want ik vertrouw dit niet echt.

Ik heb via Mijn KPN en mijn login beheer al opnieuw dit pc veilig geladen maar dit heeft totaal geen effect.

Ik hoop dat jullie de service tonen die jullie altijd net dat beetje meer geeft voor de klant.

In Afwachting 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Dag ,

Dat is een heel vreemd probleem! Ik kan niet direct uitleggen hoe dit is ontstaan.

Ik kan op afstand helaas geen acties uitvoeren op jouw computer. De telefonische helpdesk heeft hier wel een mogelijkheid voor. Wat ik je in ieder geval kan adviseren is om de F-Secure Removal Tool te gebruiken om PC Veilig helemaal te verwijderen. F-Secure is het bedrijf dat PC Veilig heeft gebouwd. Dit programma kan helpen als het via de normale route niet lukt (Configuratiescherm > Programma's).

Hierna kun je KPN Veilig (de nieuwe versie van PC Veilig) weer downloaden via deze pagina. Kun je proberen of het op deze manier lukt?

Reageer