Beantwoord

Installatie zelf eerder regelen?

  • 7 December 2019
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Goedemiddag! Ik had een vraag! Nou heb ik op 3-12-2019 via T-Mobile een thuispakket aangevraagd en vandaag 7-12-2019  het installatiepakket ontvangen. Dit installeer ik zelf en heb dus geen monteur nodig. Nu moet ik alsnog tien dagen (17-12-2019)wachten totdat KPN omdat zij de hoofdleverancier zijn tot de knop kan worden omgezet. Dit is naar mijn idee onnodig lang. Zeker gezien ik de boel zelf aansluit. Kan ik hierin nog tegemoet gekomen worden? Vriendelijke groet Priscilla

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 December 2019, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Welke aansluitdatum staat er in je bevestiging van T-mobile?

Zoals staat aangegeven in mijn bericht. 17-12-2019. 

Er moet nog e.e.a. gebeuren in centrale(s) (het kunnen er meer zijn) van KPN om de T-mobile centrale met je huisaansluiting te verbinden. Daarvoor moeten monteurs naar die centrales toe.

Badge +19

Kortom er zit niets anders op om te wachten tot 17/12/2019

Hoi @Priscilla12 .  Welkom op het forum.

Ik vrees dat het inderdaad nog even op zich laat wachten. Ik kan niet in de systemen van t-mobile kijken maar als het daar net zo werkt als bij ons dan zal het inderdaad 17-12 worden. 

 

Is het ondertussen allemaal gelukt, @Priscilla12 ?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.