Beantwoord

Installatieafspraak afgezegd

  • 4 January 2020
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

Reputatie 2

Hier het zelfde begin december aangemeld en de monteur zou  2 Jan komen maandag 30 december bericht gekregen dat het niet door kon gaan zit nu nog steeds te wachten op telefoontje van kpn hoe verder vindt het wel een slechte start zo bij kpn 

gr pau

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 January 2020, 12:29

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Dat is inderdaad geen goed begin? Heeft u het modem al in huis?

Reputatie 2

Ik heb alles in huis gekregen modem en twee tv ontvangers alleen wat belooft is zit er niet bij heb namelijk geen kabel voor tv na boven lopen en zij er twee kasjes er bij krijgen voor in het stopcontact

gr paul

Badge +19

Ik zou zeggen sluit het modem even aan en kijk of de verbinding wellicht al opgeleverd is. Ik ben benieuwd....

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Paul32. Welkom op het KPN Forum! Dat is inderdaad een vervelende start. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of de verbinding al is opgeleverd. 

Reputatie 2

Ik heb alles ingevuld gr

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Paul32. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Ik zie dat het opleveren van de verbinding vertraging heeft opgelopen en dat het op dit moment nog niet duidelijk is de verbinding wordt opgeleverd. Mijn collega's van een achterliggende afdeling houden deze bestelling in de gaten en nemen contact met jou op zodra de verbinding is opgeleverd. Als het goed is heb je een telefoonnummer gekregen van deze achterliggende afdeling. Als je meer duidelijkheid wilt hebben, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met deze afdeling. Ik kan jou zelf helaas niet verder helpen hierin.:disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +21

@Paul32 Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze achterliggende afdeling? Ik ben erg benieuwd of er al meer duidelijkheid is.

Reputatie 2

Ik heb geen contact op genomen ma heb wel een e-mail gekregen met een pincode en klant nummer dus ik wacht nog even deze week af gr paul

Reageer