Vraag

Installatiedatum eerder dan verwacht

• 9 juli 2016
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

Vandaag mijn installatiepakket binnen gekregen voor KPN compleet. Nu blijkt de voorkeurs installatiedatum pas 21-07-2016 te zijn en de monteur kan pas 26-07-2016 langskomen. Dit heeft te maken met het feit dat er dan pas signaal is op mijn nieuwe adres. Klopt dit? Dit betekent dat we nog twee weken moeten wachten op internet/tv.

Met vriendelijke groet,

Bas P.

Admin: Titel aangevuld, topic verplaatst van Compleet naar Internet

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Dit betekend dat er op 21-07-2016 in principe signaal moet zijn op 't adres(Dan wordt je fysiek in de wijkcentrale aangesloten). De monteur komt, volgens de afspraak die je gemaakt hebt op de 26de.

Nu een kleine verlichtende factor: De facturering start pas wanneer je modem op het KPN-Netwerk wordt aangesloten, hierdoor krijg je in ieder geval geen vervelende verassingen :)

Mogelijk is het een mogelijkheid om een monteur eerder te laten komen. Ik zou hier voor de zekerheid eventjes achteraan bellen.

Daarnaast kan je ook wachten op een webcare medewerker die in de systemen kan duiken 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Bas! Ik kijk graag even na hoe het precies zit en of we de monteur kunnen vervroegen. Reageer je op mijn privébericht?

Reageer